Hoofdsponsor

Anders / onbekend Joker [wip]

R

rvk

Guest
Nog eens een klein figuurtje gestart.
The Joker uit de Killing joke.
1 van de meest besproken Batmanstrips.
Model is van Knight Models uit de reeks van het Batman miniaturegame.
35mm.
attachment.jpg
Een opstelling gemaakt voor mijn base.
attachment.jpg
Achter het figuur 2 palen met spandoek tussen met joker erop.
Voor het figuur 2 van die klappertanden.
En het figuur komt in een groot gebit staan dat omgebouwd word naar deze stijl.
Deze worden gebruikt in het computerspel Batman Arkam asylum
attachment.jpg
Het gebit krijg ik van de buren is een tandtechnieker.
Alvast aan het experimenteren voor de kleintjes te maken.
attachment.jpg
attachment.jpg
En aan the joker begonnen.
attachment.jpg
attachment.jpg
 
ga ik zeker volgen :D
is het figuurtje van whitemetal? en heb je eerst een primer gebruikt of niet?
 
Figuur is van metaal.
En heb witte primer gebruikt.
Moest de armen en het hoofd lijmen. Da viel tegen redelijk wat open stukken aan en ook moldlines op de benen.
En de wandelstok was een cm tekort, die heb ik vervangen door een stukje koperdraad.
Niet gewend van knightmodels die normaal goede figuren heeft. Zal waarschijnlijk zijn omdat dit een massa productie is.
Maar hun grote figuren die zijn af met weinig werk aan.
 
Schitterend onderwerp voor een figuur. De gebitten zijn een leuk idee, al komen ze niet voor in The Killing Joke. Deze lijkt nu wel op een wolfsijzer, is dat de bedoeling?
 
@ StevenVD Ze lijken nu op een klem is maar een probeersel. De gebitten komen idd niet in de killing joke. Mss onrechtstreeks de grote wel met de fun ride met Gordon. Ik ga nog wel eens kijken in mijn bitbox van mijn warhammer mss dat daar nog iets tussen zit. Of anders ga ik ze eens proberen te boetseren. En ik ga het boek er nog eens bijnemen mss dat er daar nog iets instaat voor de base. Maar het is nu vooral dingen uit testen.
 
Je zou er roze garnalen bij kunnen zetten. Die waren zeer belangrijk bij de origin story van de Joker.

most reviewers missed out a stark symbol, that Moore slyly inserted: seafood.

The shrimps that the thugs are consuming while strong arming the unnamed comedian who would later become the Joker(that is if the Joker is to be believed in regards to his telling of his past :) ) I think are allegories for the weakness of the man. Notice how the thugs break the shrimps legs off one by one, while the comedian sits there cowed, young Joker being a shrimp.

http://amateurcomicstudies.blogspot.be/2012/01/i-first-read-killing-joke-4-years-ago.html
 
Laatst bewerkt:
Een beetje verder gewerkt aan de base. Kijken hoe het een beetje zal uitzien op het einde.
Ik ga er wat meer elementen uit het boek insteken.
The Joker heeft in het boek een oud pretpark gekocht. Daardoor zal het wat vervallen moeten uit zien.
Alvast wat kleine blikjes gemaakt voor wat rommel het hebben op de grond.
attachment.jpg

Ook is er in het boek een verwijzing hoe hij de joker is geworden. Die zal er ook inkomen. Hij is er als de red hood in een chemicaliën vat gevallen. De rode kop die hij aan had en een vat chemicaliën komen er ook nog bij.
De tanden heb ik ook nog gemaakt (aparte foto's komen nog).
Dit zou de voorlopige opstelling zijn. Nog niet definitief.
attachment.jpg
 
speciaal, maar de plannen zien er goed uit
 
Ziet er goed uit.
Als het dio lukt zal het een mooi geheel zijn.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan