Hoofdsponsor

1/10 Ik zal je wel beschermen

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.414
Een nieuw project, een bust bijna direct uit de doos. Life Miniatures, 1/10 (+)
Ik heb wel besloten om de zombie handen er af te laten omdat ik vind dat het plaatje niet klopt, men vuurt niet in de verte als je lichaam wordt aangeklampt.
Het was dus eenvoudiger om de handen te verwijderen dan om de houding van de arm te veranderen.
De gaten opgevuld en de zak bijgewerkt.

_DSC8804.jpg

_DSC8805.jpg

_DSC8806.jpg

_DSC8807.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wow das weer een mooike he werkelijk knap
Marc
 
Mooi figuur en die pup is geweldig .
Gezicht komt me bekend voor van een jonge actrice?
 
Hele mooie figuur en die pup is inderdaad fantastisch.
 
Ik heb even het origineel opgezocht, omdat ik de handen niet kon voorstellen, en het is inderdaad een goede beslissing om deze weg te laten, mijn gedacht...
Benieuwd naar je kleurenkeuze
 
Eerste schildersessie
DSC8815.jpg
DSC8816.jpg
 
Nu weet ik het weer uit de film Kick ass.
Chloë Grace Moretz
Gezicht is al veel belovend weeral.
 
Begint goed te komen Jan. Die pub lijkt mij ook meer een Labrador en dus heb je keuze in kleur te over: zwart, een golden of een bruine.
Tip als je voor een bruine gaat: de mijne heeft zelfs een vleugje taupe kleur in de schijn van haar vacht.
 
Ja Hier valt mijn mond van open.
Dit is schilderen met gevoel en in het volgende leven ga ik niet zo lang wachten om deze hobby te beginnen.
 
verbluffend resultaat, figuur komt echt tot leven , vooral gezicht en ogen , wauw!
 
Prachtig werk in zijn geheel al Jan.
Ben onder de indruk van de hond .
 
Dank u

Ze is zo goed als af, heb tijdens het opladen van de foto's nog een klein foutje gezien dat ik moet bijschilderen.
Ben best tevreden met het resultaat, is een mooie buste die weinig werk kost om zuiver te maken en uitstekend past.

_DSC9294.jpg

_DSC9295.jpg

_DSC9296.jpg

_DSC9298.jpg

_DSC9299.jpg

_DSC9300.jpg

_DSC9301.jpg
 
Laatst bewerkt:
het foutje zal dan enkel met jou oog kunnen waargenomen worden, ik miszie er niks aan zelfs niet met een bril op mijn neus.
PRACHTIG.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan