Hoofdsponsor

1/7 Hubble Space Telescope - schaal 1:7

Heel plezant om zoveel leuke reacties te lezen...BEDANKT. jongens(meisjes)..!!
 
Zoals reeds eerder door anderen gezegd : spectaculair :)
 
Amaai Chris dat belooft , ten eerste nieuw leven op ons forum en wat voor iets geweldig
Punt twee in normale tijden is er hier op het forum twee x per jaar een leden dag in Ekeren ( weet niet of het terug komt , hoop van wel ) en als ge er bij wil zijn zal het evenement zijn we begrijpen dat de grote zaken er niet zullen bij zijn maar je zal toch kleinere zaken hebben , onze leden brengen steeds hun laatste gebouwde modellen mee om te showen , het is altijd een heerlijke bedoening en s' middags warm eten ( tegen betaling uiteraard ) een tombola altijd prettig , zelfs doen sommige leden een kleine workshop in verband et verweren of nieuwe verf zaken of leren beter te airbrushen kortom een gezellige dag en je leert al onze knappe koppen kennen dat is toch ook mooi meegenomen dan weet je toch met wie je te doen hebt he
Prachtige werkzaamheden hier te zien deze zijn te bewonderen bij Urania he ???
Marc
 
Marc,

Heb al wel wat zitten rondsnollen op het forum, en al heel wat mooie zaken gezien.
Om er maar eentje uit te pikken, die diorama's (niks voor mij, veel te klein) maar der zitten ongelofelijk mooie diorama's bij, zo echt. Daar moet waan-zin-nig veel tijd en geduld in kruipen...pfff. Om nog maar te zwijgen over de materiaalkennis. Chapeau..!!
Niet alleen die diaorama's hoor er zijn heel veel knappe zaken te vinden op het forum..!
Als jullie samenkomen ben ik ook van de partij, zeker weten.. (y)
Waar ik zeker wat meer van wil weten is airbrushen, nooit gedaan.
 
Man ,man,man toch.
Wat een project waar je mee bezig bent.
King Size modelbouw van de bovenste plank.
airbrushen zal je vlug onder de knie hebben als je er aan begint.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan