Hoofdsponsor

1/24 Honda NSX [done]

Schaal 1/24 - 1/25

Marin1

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 feb 2015
Berichten
421
dit wordt mijn volgende bouw :

attachment.php


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weer een mooi projectje Marin hopelijk is het geluk aan uw zijde want ik vind het nog altijd zonde van de Mc laren
Suc6
Marc
 
Mooi mooi Marin. Zowel de echte auto als de Tamiya kit zijn zwaar onderschat. De echte auto was eigenlijk een supercar die moest concurreren met de Italiaanse sportwagens , echter hij heeft zijn imago niet mee.
De kit heeft zijn boxart een beetje tegen, het ziet er niet echt sport en superauto uit als je de doos ziet en , een foto van de zijkant zou beter geweest zijn.
Interessante filmkes over deze kit vind je hier : https://youtu.be/89biMSf_LN8
Naar het schijnt zijn de metal transfers voor de Honda/Acura onmogelijk van de draagfilm af te krijgen en dus onbruikbaar
Veel succes met deze , ik kijk er naar uit.

Greetzzz Modest.
 
Mooi mooi Marin. Zowel de echte auto als de Tamiya kit zijn zwaar onderschat. De echte auto was eigenlijk een supercar die moest concurreren met de Italiaanse sportwagens , echter hij heeft zijn imago niet mee.
De kit heeft zijn boxart een beetje tegen, het ziet er niet echt sport en superauto uit als je de doos ziet en , een foto van de zijkant zou beter geweest zijn.
Interessante filmkes over deze kit vind je hier : https://youtu.be/89biMSf_LN8
Naar het schijnt zijn de metal transfers voor de Honda/Acura onmogelijk van de draagfilm af te krijgen en dus onbruikbaar
Veel succes met deze , ik kijk er naar uit.

Greetzzz Modest.

bedankt voor de info.
 
Met een Tamiya kit zal je niet de pasproblemen tegenkomen zoals met de McLaren.
Succes met deze. Een mooie auto.
 
Veel succes met de bouw.
Deze zit ook nog in mijn stash. Kan ik al volgen om eventuele issues te vermijden bij mijn build ;)
 
Zeer strak in de lak ! Heel goed vertrokken Marin.

Greetzzz Modest.
 
Nice. Ik ga volgen. Heb zelf de '90 versie in mijn stash liggen.
 
wow Marin knap werk , ziet er voortreffelijk uit , nu hopen dat ge wat meer geluk hebt met de body he
Marc
 
Die gaat goed Marin. Mooi Dashboard trouwens. Benieuwd naar de body.

Greetzzz Modest.
 
Dat is al mooi werk wat hier gedaan is.
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan