Hoofdsponsor

1/6 Harley Davidson board track racer engine 8 valve. Gereed.

ERVARING
⭐
BOUWWIJZE
⭐
BOUWBUDGET
⭐
BOUWSTATUS
⭐
COMMENTAREN
⭐

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.290
Iets heel anders deze keer.
Een paar onderdelen erbij gepakt om te kijken hoe de kwaliteit is van de resin onderdelen.

20230210_160910.jpg
 
Laatst bewerkt:
ziet er een leuk bouwwerkje uit zulke zaken zie ik graag
 
Succes.. enneuh.. mooi gietwerk. Ziet er kleiner uit dan je zou denken
 
Mooi gegoten en gedetailleerd, ziet er super uit.
 
ziet er zuiver geprint/ gegoten uit.
Ken de motor niet, maar ziet er toch gedetailleerd uit
 
Knap gerief zo te zien.
 
@Grijze Wolf het is een blokje uit de jaren 20 dus niet echt modern :LOL:

Inderdaad ziet er allemaal knap uit de onderdelen en hopelijk een goede pasvorm dan is het helemaal een feestje 🙂
 
Scherp gegoten! Mooi model en leuk om de techniek nog beter te bekijken dan wanneer het frame van de motor eromheen zit.
 
Vandaag het blokje in de verf gezet, alluminium in diversen tinten gezet in de hoop dat er straks nog wat van terug te zien is :unsuree: Zwart een tint :winking:

20230216_130503.jpg
 
Afgezien van één werkeloze cocktailprikker, ziet de eerste vooruitgang (met name de kleurlaag) er bijzonder strak uit al. Had je de primer een beetje opgeschuurd?
 
@Roy vd M. Die prikker is ook niet werkloos hoor daar zit het tandwiel op :LOL: Ik schuur mijn primer nooit tenzij er een stofje in zit.

Wat ik wel voor de primer heb gedaan zijn de grote delen geschuurd (met water) omdat daar de lijntjes zaten van het 3d printen...... nog steeds niets waard at printen als ze het niet goed nabewerken.
 
Ziet er toch weer netjes uit .
 
Eerste homemade oliverf washes aangebracht. Was weer wennen aan de lucht van de verdunner maar voordeel van de oliverf is dat je bijna volledige controle heeft. Nog niet klaar.

20230217_130611-01.jpeg
 
Voor zover ik daar verstand van heb , zijn die donkere elementen toch zeer overtuigend, ziet er uit als echt metaal 👍🏻

Greetzzzz Modest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Ja erg mooi! En een goed idee om olieverf te gebruiken, ga dit meenemen voor m'n eigen motortje. Kan ook lekker dun.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Weer wat verder, vandaag het blok zijn eerste behandeling gegeven en de cylinders erop gezet om verder te bewerken.

20230218_145833.jpg

20230218_145817.jpg
 
Ziet er groter uit dan ik had gedacht..
Begin van de werken ziet er goed uit :winking:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan