Hoofdsponsor

1/9 H-D WLA

ERVARING
Ja
BOUWWIJZE
Onnavolgbaar
BOUWBUDGET
Niets
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
Prima.

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.301
Even de Lente Harley erbij gepakt om samen naast de Crocker gebouwd te worden. Ik loop vast met het werk aan de Crocker deze krijg straks zin eindlaag en daarna enkelen lagen clear dussss ik moet even wat anders erbij pakken.
Schrik niet hij word standaard gebouwd dus de leger uitvoering met aanpassingen.

Misschien zijn jullie benieuwd naar de boxart :cool:
20230328_151508.jpg

Gisteren gestart en vandaag wat geschuurd en wat kleine naden in de putty gezet.

20230328_151559.jpg
 
Ben benieuwd naar de mate van detail.

Als je deze helemaal volgens het boekje gaat bouwen, kun je 'm ook in de groepsbouw doen indien gewenst.
 
ferm machien he ook voor zoiets heb ik wel een zwak
succes ermee
ik kom zeker tussendoor kijken
Marc
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Als je deze helemaal volgens het boekje gaat bouwen, kun je 'm ook in de groepsbouw doen indien gewenst.

:unsuree: :ROFLMAO:

Nee is geen GB materiaal.
De details van dit stukje antiek plastic zijn goed te noemen, uiteraard sommigen dingen zijn wat zwaar uitgevoerd maar kan vervangen worden door wat plastic strip. Normaal koop je een PE setje om dat soort probleempjes op te lossen.
 
Altijd volger van een Harley, dat men zegt wat men wilt maar deze beesten hebben iets dat andere moto's niet hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
succes, zal wel weer mooi worden om naar te kijken straks
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Die doos is me al een paar keer opgevallen op beurzen en in speelgoed 2000.
Ben uitermate benieuwd naar het verloop van deze bouw.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
een nostalgie bouwdoos van een nostalgie machine, stoeltje bijgezet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Die doos is me al een paar keer opgevallen op beurzen en in speelgoed 2000.
Ben uitermate benieuwd naar het verloop van deze bouw.
Pascal, als die jouw aanspreekt moet je eerst eens zo een echte machine zien, voelen, horen en ruiken en als het kan er eens met rijden als bestuurder of passagier.
Je zal verloren zijn en een volgende fase in de modelbouw betreden.

Ikzelf kan niet met een motor rijden maar het zicht, geluid en geur van dergelijke machines (ook de Engelse en Duitse) in Normandië, is een ervaring op zich. Heb wel al het geluk gehad te kunnen meerijden als passagier op een Harley, gelukkig met een voorzichtige driver. En ik zal nooit het gezicht vergeten van die veteraan die in Arromanches een dergelijke HD te leen kreeg voor een ritje na al die jaren. Hij kon het nog perfect en had een lach op zijn gezicht van oor tot oor met een dikke snor op zijn bovenlip.

Ik moet toch dringend eens aan mijn moto dio beginnen … het kriebelt meer en meer …
 
:-) leuke motoren en als je niet uitkijk breek hij je enkel met aantrappen :LOL: Ik ben geen Harley man heb liever een Jap die sturen en remmen stukken beter dan Harley`s maar het blijven wel machtige machines met die twee cylinders, geven van die heerlijke klappen :love:. Ook leuk om te bouwen :cool:
 
Eerste paar onderdeeltjes aangepast zodat het wat meer op het origineel lijkt. :unsuree: :-)
 

Bijlagen

  • 20230411_161735.jpg
    20230411_161735.jpg
    195,8 KB · Weergaven: 22

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan