Hoofdsponsor

Anders / onbekend Gundam Karl [wip]

BUZZY10719

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
2.331
Hey de mannen,

Ik had vandaag zin om eens door te kunnen werken aan een model zonder me te moeten afvragen of ik het al mocht vast zetten of niet ivm spuiten en daar lenen de Gundam bouwkits zich heel goed voor dus deze maar uit mijn stapel gehaald.

GundamKarl1_zps02320ab7.jpg

GundamKarl2_zps5202bf79.jpg

En dit is het resultaat na 2,5 uur bouwen.

GundamKarl3_zps2b05e473.jpg

GundamKarl4_zps26d759db.jpg

GundamKarl5_zps851ae022.jpg

GundamKarl6_zpscc989f18.jpg

Hier de foto's die duidelijk maken waarom hij "HEAVY ARMS" noemt.

GundamKarl10_zpsc764e468.jpg

GundamKarl9_zpsc77ccd3a.jpg

GundamKarl8_zps327902e1.jpg

GundamKarl7_zps6867e4a0.jpg

Nu kan ik beginnen met hem terug uit elkaar te halen en de plamuur boven halen voor de naden daarna beschadiging aanbrengen, grondlaag spuiten en een ander kleurtje geven en verweren.
conclusie
meer tijd nodig voor de afwerking dan voor de bouw.:laugh::laugh::laugh:
 
Ja Buzzy.......efkes niet kunnen slapen en dan maar efkes een Gundammeke in elkaar steken.......:O:O:O:O
goed bezig maatje.....heb het altijd prachtige kits gevonden.....top man.....;););)
 
Bedankt man.
Het zijn inderdaad leuke kitjes, vooral leuke tussendoortjes en je kan je fantasie lekker laten gaan.
 
ken deze niet maar ziet er leuk kitje uit , komt in camo neem ik aan ?
 
ken deze niet maar ziet er leuk kitje uit , komt in camo neem ik aan ?

Hij zal in elk geval niet origineel blijven maar ik weet nog niet hoe hij gaat komen.
Kan zijn een camo maar heb ook al zitten denken aan panzergrijs ofwel de combi van deze. Wie weet wat de toekomst brengt.
 
Deze heeft inderdaad veel vuurkracht zo te zien.
Veel plezier ermee.
 
Ik heb hier vandaag even aan verder gedaan met dit als voorlopig resultaat.

20150209_201356_zpsg1l1bzys.jpg

Zoals je ziet zijn verschillende onderdelen in verschillende kleuren, dit om een beetje aan te tonen dat hij uit schroot van andere gemaakt is.
De volgende stap is wheathering.
 
Lang geleden dat deze nog eens boven water is gekomen ;)
We zijn benieuwd naar het vervolg...
 
Door andere bezigheden en prioriteiten is deze inderdaad achteraan in de kast beland.
Doordat ik de AB toch nodig had voor iets anders heb ik deze dan uitgediept met de bedoeling om hem nu af te werken.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan