Hoofdsponsor

Groepsbouw-café

Ik heb een doosje in mijn handen gehad uit mijn stash en denk deze ook nog in te schrijven binnenkort.
Is een ieniemienie model op 1/72 met meer schilder- dan bouwwerk.. Dus moet nog kunnen binnen de tijd
 
Je hebt nog tot en met 20 april om in te schrijven... dan heb je evenwel nog maar 3 weken de tijd he!

In elk geval vind ik dat erg leuk en dan kunnen we het aantal afrondingen proberen op 20 te krijgen.
 
Pardon, er zijn al 18 modellen afgerond, dus we kunnen sowieso met wat geluk op 21 komen.
 
Helaas, deze GB zal aan mij voorbij zijn gegaan...
 
Kan gebeuren, volgende keer weer 'n mogelijkheid.
 
Heb nog een eenvoudig bouwplaatje liggen en wil die ook nog binnen de GRB maken.
Gewoon om weer even wat te bouwen want dat gebeurd te weinig momenteel.
Het gaat om een LVT-2 Buffalo , LVT amtracks schaal 1:48
Totaal niet mijn ding militair spul maar er is mij gevraagd deze te bouwen.
Zal deze vandaag of morgen nog inschrijven.

Fred
 
Ineens werd het toch nog druk in de groepsbouw, zo aan het eind. Vermoedelijk wilden sommigen zichzelf nog 's een extra uitdaging opleggen, door de deadline te vervroegen. De deelnemers hebben tot en met 11 mei om het model af te ronden! Wie zich nog wil inschrijven, kan dat doen tot en met overmorgen. Op 20 april sluit de inschrijving.

Hier nog een overzicht van het deelnemersveld:


 
Wie helemaal 'last minute' een duik wil nemen... vandaag kun je je model nog inschrijven (bouwtermijn 3 weken), daarna wordt de inschrijving gesloten :)
 
De inschrijftermijn voor de groepsbouw is voorbij. Nog drie weken te gaan en dan zitten de laatste bouwwerkzaamheden erop.

Uiterlijk op 11 mei moeten -voor succes- de volgende projecten af zijn... (de tractor al op 8 mei):

Kom ons vooral even aanmoedigen! Aan alle laatste-loaders: veel succes en plezier gewenst!
-
 
Er mag best nog wel wat aanmoediging komen in laatstgenoemde twee bouwtopics hoor. Stuur die twee op die afronding af :)
 
Ik vind het alvast een succesverhaal. Als ik nu niet al bezig was met een model dan had ik wel meegedaan maar misschien volgende keer dan.
 
Alleen Silenoz zit nog in de groepsbouw, als hekkensluiter.

Hier zijn topic: Bm-21 Grad, nog drie dagen te gaan.
 
De groepsbouw 'volgens het boekje' is afgelopen. Een half jaar lang hebben diverse modelbouwers één of meerdere pogingen gedaan een model af te ronden zoals voorgeschreven door het instructieboekje, met hoogstens minimale verwering (wash / drybrush). Verreweg de meeste pogingen zijn geslaagd.

Dank @Beyond, @Modestforest, @Erwin, @the--Mouse, @Silenoz, @coachke, @Karmijn vd M., @Camaro69, @Debart, @GraemeB, @Ron, @Camaro Z28, @Pascal en @modelbouwerke voor jullie deelname. Ook al is het in deze groepsbouw niet steeds gelukt, er staat in elk geval al een begin van een bouw.

De groepsbouw heeft 23 afgeronde projecten opgeleverd, die hier op een rijtje zijn gezet met korte beschrijving en steeds twee foto's. 8 projecten hebben de eindstreep niet gehaald.

Voor een volledige lijst van deelnemers en projecten, zie hier.

Tot de volgende groepsbouw!
 
Een zeer geslaagde bedachte onderneming waarvoor dank en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Was inderdaad een leuke en zeer geslaagde GBR.
Dank aan alle deelnemers en volgers.

Fred
 
jazeker alleen spijtig dat ik forfait heb moeten geven
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan