Hoofdsponsor

1/32 GRB: Coca-Cola Truck

STARTMOMENT:
28-11-2022, 21:49u.
UITERLIJK AFRONDMOMENT:
02-01-2023, 21:49u.

Roy vd M.

Administrator
Administrator
Lid geworden
13 apr 2014
Berichten
9.960
Mijn dochter Karmijn is wel in voor deelname in deze groepsbouw. Bij een groot pakket dat ik vandaag binnen kreeg van Revell, zat deze adventsset als extraatje:



Voor een extraatje is dit toch een behoorlijke doos, zie de foto. De schaal schat ik zo uit de losse pols in op 1/32, maar het kan ook iets groter blijken. Het is dan wel geen plastic modelbouw, maar volgens mij valt 't onder de definitie.

Karmijn zal willen beginnen op 27 november (de eerste dag van de adventsperiode) en dan zal de bouw mooi binnen de vijfsweekperiode kunnen worden afgerond. Bij 'construction time' staat nochtans '24 dagen' vermeld :D
 
Laatst bewerkt:
Is een mooie truck Karmijn veel pleier met het in elkaar zetten.
 
Altijd tof zo een kerst truck.
succes alvast en kijk er naar uit.
 
Mijn overbuur moet dikwijls voor een paar dagen weg en dan pas ik op de soms als ze eens weg moeten voor 1 dag dan de hond , soms moet ik de chauffage op zetten m.a.w. een beetje een "Housesitter "wat ik dan ook met plezier doe en elk jaar rond de feestdagen krijg ik zo een 3D puzzel maar dan de alom bekende VW T1 busjes op dit moment heb ik er 3 verschillende versies van en zijn wel heel mooi
Zodus beste Karmijn het is prettig om ze te bouwen en ik hoop dat deze Coca Cola truck je evenveel plezier bezorgt
 
Wat leuk, veel succes met deze mooie truck Karmijn.
 
veel succes.

met het coca-cola thema heb je alvast mijn aandacht :D
 
Veel plezier met deze mooie vrachtwagen Karmijn.
 
Heb op de ledendag de Queen truck hiervan veroverd.
Kan ik mooi meekijken hoe de bouw gaat.
(Hoewel de mijn truck waarschijnlijk nooit gebouwd word😅)

Fred
 
Veel fun Karmijn... dat zal een plezante bouw zijn en helemaal in sfeer voor de komende maanden.
 
Veel plezier met deze en succes met het proberen maar dagelijks een onderdeeltje uit te halen
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan