Hoofdsponsor

1/10 General Stanislaw Sosabowski 1st Independent Polish Parachute Brigade

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.434
Is eentje die op mijn lijstje stond voor mijn reeks Arnhem.
Gekneed heb ik het hoofdje een week of twee geleden, door het regen weer van de laatste dagen heb ik het tussendoor al een basis verf gegeven.
Een discussie over de kleur van de muts is op andere forums reeds rijkelijk aan bot geweest, en ik denk dit het best past.
Voor de rest van de bust ben ik er nog niet volledig uit of ik hem in Service dress of Battle dress ga maken. Het blijft nog wel effe slecht weer, dus ik heb er nog een projectje bij deze winter.
sabowski4.jpg sabowski3.jpg sabowski2.jpg sabowski.jpg

Grtx Jan
 
tja Jan wat moeten we daar op reageren ? Dat het goed is , nee voor mij ziet het er geweldig uit
Mijn nonkel schilderde en het moeilijkste dat hij beweerde dat waren gezichten om die een impressie geven en dat doe jij voortreffelijk
Doe zo verder
Knap
Marc
 
Fantastisch model..
Veel respect voor mensen die figuren kunnen maken en schilderen... zij willen dat ik een figuur zo kon schilderen.
Grtz Ed
 
Heb een beslissing genomen, als het mij niet bevalt kan ik nog altijd een andere torso maken.
is nog in een begin stadium, dus der zal nog veel gesneden toegevoegd en gekneed worden. Maar een basis om op te werken heb ik nu.

DSCN2317.jpg DSCN2318.jpg DSCN2319.jpg
 
Er zitten enkele uren tussen, maar ben best tevreden met het resultaat tot nu toe.

DSCN2320.jpg DSCN2321.jpg
 
Ik zit vol bewondering mee te genieten
 
Eigenhandig geboetseerde kop ? knap gedaan attachment.gif
Het torso heeft inderdaad nog wat werk nodig maar ziet er ook al goed uit.
 
Wat een vooruitgang met het kneden wat toch wel een kunst is .
 
Dank u,
Heb ook vandaag enkele uren aan deze bust gekneed, en het zal me nog wel enkele uren kosten.
Waarbij ik ook moet toegeven dat ik aan de grenzen van mijn momentane kneedwerk ben aangekomen.
Hij staat tot morgen in de ijskast, het materiaal is te zacht geworden om nog goede details te maken.

DSCN2323.jpg DSCN2324.jpg DSCN2325.jpg
 
fantastisch hoe realistisch alles overkomt.

ik wou dat ik alleen al zo konschilderen....laat staan boetseren.

grtz Ed
 
Hey,

Jawade, daar kijk ik nu ook naar op se.... ;)

Knap hoe je dat uit je vingers tovert...
 
Daar ik momenteel een beetje aan de limiet van mijn momentaan kunnen ben wat boetseren betreft, heeft hij de bakoven gepasseerd.
Vandaag heeft de body zijn eerste lagen verf gehad, ben eigenlijk best tevreden met het resultaat.

DSCN2330.jpg DSCN2332.jpg DSCN2331.jpg

zien waar de reis ons nog brengt.
 
Je mag terecht tevreden zijn, doe het maar.
 
Knap werk Jan ik doe u het niet na , maar er naar kijken is voor mij dan wel weer leuk
tof
Marc
 
Dank u, heb vandaag aan de details gewerkt

DSCN2333.jpg DSCN2334.jpg DSCN2335.jpg DSCN2336.jpg

morgen of overmorgen nog een paar correcties aan zijn gezicht en nieuwe ogen en dan is hij af denk ik.
 
Feitelijk is hij af, maar aangezien ik mij heb laten misleiden door mijn enthousiasme ga ik er terug het mes inzetten.
Toch nog de huidige foto's tonen, ben niet zeker dat ik het zelfde resultaat verkrijg bij de volgende.

DSCN2344-2.jpg DSCN2337.jpg
DSCN2339.jpg DSCN2338.jpg
 
Heb ook een beetje aan de voet voor de figuur geprutst.

9 x 9 mm

DSCN2345-1.jpg
 
ik beschouw hem als af, hij neemt plaats tussen de andere figuren over Arnhem in mijn vitrine

Brigade General Stanislaw Sasobowski, de eerste bevelhebber van de onafhankelijke Poolse Para Brigade.
Scratch build geschilderd in acryl

DSCN2352.jpg DSCN2353.jpg
DSCN2349.jpg
 
Hey,

Jawade, da's heel knap uitgevoerd man. ;)
Ik vind de voet voor de buste zeer geslaagd, met die medaille erbij geeft dit weer iets meer dan een 'gewoon' voetje... ;):)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan