Hoofdsponsor

1/16 french guardsman 17 eeuw 1:16 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

amazone

Well-known member
Registered
Lid geworden
25 dec 2008
Berichten
4.896
ik heb deze in hoboken gehaald

001_14.jpg

heb gisteren en vandaag al wat plak werk gedaan en heb toch heel wat gaten moeten opvullen want echt goed passen deed hij niet.
deze jongen gaat moeten dienen als schipper voor mijn rc jacht dus zal een beetje aangepast worden .
fotos volgen
 
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

alles is dicht geplamuurt en ga dit morgen eerst schuren daarna de handen nog bevestigen .

en dan wil ik ijgelijk beginnen schilderen want met al de dingen die hij nog heeft aanhangen gaat dit mooilijk worden om overal nog bij te komen zeker met de keep aan zie ik dat niet goed zitten. ook de hoed zal later opgezet worden.
 
gisteren nog in de grondverf gezet zodat ik van daag tog al wat kan schilderen

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
mooi figuurtje.
het gezichtje is ook nog de grondkleur?
welke verf ga je gebruiken?


grt nicolas
 
hoi nicolas het gezicht is met aqua coler van ravel gedaan geel bruin rood en heel dun huidskleur

de kleren zijn tamya coler ook waterverf.

ga van middag de kape en de hoed nog in de grondverf zetten dan kan ik die morgen ook nog doen , ik ga alleen het achterste gebruiken van de kape anders is de mooie blouze van voor helemaal weg en dat vind ik zelf zonde. ik ga hem ook geen haar geven want vind dit ook wel iets hebben .
 
Humm. Cape? Hebben vissers die dan gedragen? Zou dat even nakijken. Zelf heb ik er geen verstand van. Lijkt meer een musketiercape. Kort voor de degen gevechten. Vissers zullen wel langere jassen hebben voor de kou!
 
hoi nicolas het gezicht is met aqua coler van ravel gedaan geel bruin rood en heel dun huidskleur

de kleren zijn tamya coler ook waterverf.

ga van middag de kape en de hoed nog in de grondverf zetten dan kan ik die morgen ook nog doen , ik ga alleen het achterste gebruiken van de kape anders is de mooie blouze van voor helemaal weg en dat vind ik zelf zonde. ik ga hem ook geen haar geven want vind dit ook wel iets hebben .
ok, ga dat eens blijven volgen zie!;)

grt nicolas
 
ja dat is mooilijk na te gaan maar zal hem er eerst eens over hangen , ik kan hem altijt nog weglaten maar met alleen het achterstuk van de kape vind ik het tog niet misstaan voor op een schip
 
Leuk figuur voor op de boot Dirk, vind hem wel wat weg hebben van Pantani :D:D:D:D

Fred
 
:D ja moest ik ook aan denken fred onze kapitein op mijn schip :)
 
hahaha.... de DRIE musketiers... welke van de VIER is het??? :laugh:
 
zonder

attachment.jpg

met kape

attachment.jpg

voor mij maakt het niet zoveel uit want vind het alle 2 wel mooi.
morgen wat hichlichts doen en is op het jacht passen
ook heb ik hem nog een dolk rond gehangen, er zat ook nog een geweer en sabel bij die heb ik ook geschilderd maar die komen in de kajuit hangen dan is die ook ineens wat aangekleed :)
 
en hier komt hij staan

003_5.jpg

004_2.jpg

005_1.jpg

zo de schipper staat klaar om uit te varen ga nog wel 1 cm ongeveer van de roerstok doen dat komt iets beter uit denk ik
 
Ja, hallo Dirk... Dat noemen ze dus iemand in snelheid pakken...
Zaterdag gekocht en woensdag klaar...
Amai man, knap resultaat. Heb je eindfoto's in de galerij gezet waar ze thuis horen.

Mark
 
dirk een vraagje, is uw figuurtje nu af?:$

grt nicolas
 
thx mark
hoi nicolas voor mij is hij goed hoor ik heb er nog een wach over gedaan en wat gedrybrucht en daar houd mijn kennis op voor figuren.
 
haha, ok jonas.
tja dat is een ziekte van mij om de details.:wacko:


grt nicolas
 
euh...dat houdt niet op denk ik, je blijft alsmaar verder en verder te gaan, een soort ziekte denk ik.:unsure::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan