Hoofdsponsor

Forum in een nieuw jasje.

Hey,

Ziet er goed uit.
Wel kleine vraag, hoe maak ik nu een nieuw albuml om foto's up te loaden? Wat dien te nemen?
Nadien zal ik het wel zien of de foto's door stromen....
 
Hey Rudi,

Inderdaad, heb het gezien. Dan worden de foto's rechtstreeks geüploaded vanaf onze pc. Is inderdaad gemakkelijk. Merci voor de reactie makker.
Echter stel ik me de vraag, dit zijn bij mij tijdelijke mappen met de 'verkleinde' foto's. Als ik die nadien verwijder, blijven deze foto's dan nog staan in het draadje of niet.
 
Bedoel je tijdelijke mappen op je pc?
Zal morgen is kijken hoe je een nieuw album aanmaakt.
 
Camaro, inderdaad. Om mijn foto's te plaatsen verklein ik ze en steek deze weg in een tijdelijke map op mijn bureaublad. Bij het beëindigen van de draad en de bouw, verwijder ik de tijdelijke map (met de verkleinde foto's). Uiteraard blijven de originele foto's wel bij mij in mijn bouwmappen zitten, maar deze zijn dan wel op groot formaat. Vandaar mijn vraag uiteraard, indien ik mijn tijdelijke mappen verwijder, blijven de geplaatste foto's dan staan in het draadje of niet. Zo niet, dan moet ik terug uploaden via het forum en vandaaruit dan de foto's in 'plakken' in de tekst. Echter weet ik niet hoe dit dan te doen. Mochten de foto's blijven in het draadje dan hoeft er uiteraard niet meer gedaan te worden en wordt dit wel handig werken om tekst en foto's te plaatsen.
 
Mijn bescheiden mening,
Als je de foto's oplaad worden ze in de media folder opgeslagen, kijk maar eens daar vind je alles wat de laatste dagen opgeladen is terug. Weliswaar niet gesorteerd per topic maar volgens datum.
Als je de foto's link met je computer of een externe server, zullen ze uit je topic verdwijnen als je ze wist op de plaats waar je naar toe hebt gelinkt.

Mijn vraag aan de beheerders is hoeveel plaats is er in de mediatheek, en zijn er daar geen beperking opgelegd voor de gebruikers.
 
Het nieuwe forum was in het begin even wennen, vooral voor de layout. Maar uiteindelijk blijft alles hetzelfde, alleen in een moderner jasje. Proficiat.
Ik heb wel nog een vraagje, de pdf's in de howto zijn niet meer terug te vinden. Er komt telkens een error :The requested page could not be found.

Grtz Gerry
 
Vandaag laden alle reacties opvallend traag, ook als je maar 1 zinnetje zegt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan