Hoofdsponsor

1/24 Ford A Hotrod

Schaal 1/24 - 1/25
Mooi werk wat je daar doet.
 
oh het is maar een amusementje omdat het van zeer slechte kwaliteit is maar ik zie zulke wagens graag en had die kit goedkoop kunnen kopen en we doen ons best he
wederom bedankt voor jullie reacties
 
Beste vrienden ondanks het goede weer verleden weken en de bezoeken ( wachten ) aan de kliniek heb ik nu en dan toch wat verder geprutst met het resultaat dat de Rod bijna af is
Ik weet hij is moeders mooiste niet , van passen en gietwerk , toch heb ik mijn best gedaan om van een AMT kit toch iets deftig te maken alle chroom onderdeeltjes waren zo slecht met bramen en verdikkingen en flash dat het verschrikkelijk was , maar al met al kan hij er toch door vind ik ( ?)
Hier komen wat beelden voor zover hij af is de koplampen de voorste ruit met kader en nog een paar kleinigheden












Voila dat was het dan de rest ligt nog wat te drogen voor ik verder kan
grt
Marc
 
Hij ziet er heel goed uit Marc.
Zie ik daar een naam staan op die motor? Dacht op het kleppendeksel?
 
Ja Erwin Dodge maar de letters zijn zeer onduidelijk
Bedankt voor jullie commentaren
Marc
 
Zeer mooie presentatie Marc.
 
Dank u mannen voor de lovende woordjes
Ja het is een specialeke he met een persoonlijke toets zoals de veranderde vering alsook de koplampen die in feite andere moeten zijn maar ik vind degene die er komen veel beter maar das voor laters he
Marc
 
Beste vrienden ondanks het goede weer verleden weken en de bezoeken ( wachten ) aan de kliniek heb ik nu en dan toch wat verder geprutst met het resultaat dat de Rod bijna af is
Ik weet hij is moeders mooiste niet , van passen en gietwerk , toch heb ik mijn best gedaan om van een AMT kit toch iets deftig te maken alle chroom onderdeeltjes waren zo slecht met bramen en verdikkingen en flash dat het verschrikkelijk was , maar al met al kan hij er toch door vind ik ( ?)
Hier komen wat beelden voor zover hij af is de koplampen de voorste ruit met kader en nog een paar kleinigheden












Voila dat was het dan de rest ligt nog wat te drogen voor ik verder kan
grt
Marc
Hallo Marc. Dat is toch een tof model geworden. Willy.
 
Ook deze is nu ook af geraakt








Voilà mijne heren op naar de volgende
Marc
 
Is een mooie geworden Marc maar ik zie dat het wiel links voor de grond niet raakt. Kan je daar nog iets aan doen?
 
Mooie foto's en weer wat anders.
 
Mooi duo en is inderdaad weer iets anders.
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan