Hoofdsponsor

1/35 factory prototype [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik de enige die deze prachtige foto's NIET kan zien?
 
en als je het scherm refreshed? heb al willen merken dat als je een verslag offline bekijkt en je logt in dat de foto's enkel getoond worden wanneer je het scherm opnieuw oplaadt
 
Dan ook niks.
Ziet gij foto's?
Zie alleen kruisjes.
 
hallo gasten ,

heb eens de foto's er opnieuw opgezet
want weet waarschijnlijk waaraan het lag (in mijn foto album had ik een foto album verwijderd omdat ik dit meer nodig had en die foto's stonden daar ook in omdat ik bij het opladen er van vergeten was in welke lap iedere foto moest komen aan te kliken

sorry gasten

hoppelijk opgelost

tom
 
Ja, nu zijn ze wel zichtbaar Tom.
Mooie vorderingen hoor!!

Fred
 
Veel beter Tom.
Ziet er prachtig uit zo.
Lijkt op een echte fabriek van vroeger.
 
Ok als ik dus zeg dat me dit doet denken aan mijn 3de jaar praktijk les (elektro-mechanica) waar we de oude Celtic 14 draaibank gebruikten wil dat toch zeggen dat dit prachtwerk er zo echt uitziet dat het nostalgie doet opwaaien ?!

Nen dikken boks op je gezicht als je het niet eens met me bent !!! :-)

Maw: ik kwijl en droom bekan van m'n stoel ! PRACHTIG !
 
Laatst bewerkt:
mooi gedaan

het was het wachten meer dan waard
 
Beste Tom mijn complimenten voor dit schitterend werk...

Ik heb op een foto opgemerkt dat je gasflessen (snijbrander) voorzien zijn van een plastikdarm heb je deze zelf gemaakt of aangekocht...
 
alvast bedankt gasten

@ danny_jeurissen : weet eigenlijk niet helemaal goed wat je wilt zeggen want ben niet ze hoog geschoolt.
maar zijn dat die draaden die naar elk een fles gaan of zo ( anders deze zijn mee geleverd bij de kit van verlinden zelf en hangen met twee aan elkaar ).

het ziet er inderdaad indrukwekend uit als je de foto's bekijkt maar voel me maar een middelmaatige bouwer meer sinds gisteren als
ik het dio zag staan op het wedstrijd tafel van KMK zulle , amai er stond daar een pracht van een dio ( een werkplaats waar een engelse tank in stond waar ze aan
het werken waren en een ploeg die repotage maakte ,en al die supper details die er aan wezig waren

ga nog eerst een beetjs bouwen aan de moto
om vervolgens de dio verder aftewerken

tom
 
..... een werkplaats waar een engelse tank in stond waar ze aan het werken waren......

Psssst Tom , twas een Sherman ;):)

Ja man das hier serieus de moeite zeg, gewoon prachtig zeg ! mooi mooi mooi.

Enkele tips
Je zult nog allerhande details aanbrengen zeg je ,maar ga je het materiaal ook nog een vuil-vettige en olie-look geven ? Zo ja ,misschien eerst hier en daar chippings aanbrengen.
Ik zou ook de machinerie hier en daar een beetje meer bewerken met grafietpoeder want metaal dat gebruik en tegen gewreven word, heeft een glans en dat kan je bekomen met grafietpoeder of iets anders zoals je wenst.
De tablettten (werkvlakken) van de werkbanken zou ik ook een glans geven hier en daar , vooral waar er op gewerkt word.
Eerst zo'n glans opzetten en dan misschien een lichte wash om het geheel een vet-look tegen. Rond de kleine machinerie op de werkvlakken kan je meer wash aanbrengen daar het vuil en vet zich daar ophoopt en een donker goedje vormt. Daarin en daarop kan je dan oud en nieuw vijlsel, freesbrokjes enz.... aanbrengen .

Het houtwerk zou ik ook chippen (slijtage treden trap) en misschien zelfs een beetje beschadigen. Ook in de hoeken van de treden , een donkere wash aanbrengen om opgehoopt vuil te simuleren.
 
Laatst bewerkt:
Tom, ik zie een echte fabriek op de foto's, wat een verpletterend mooi dio is dit in wording! Puur genieten man.
 
Ik geloof mn ogen niet in wat ik hier allemaal zie Tom,wat een prachtig werk maatje.
Patje.
 
alvast bedankt voor de lovende woorden

en famo die tips neem ik zeker mee als hier weer verder aan werk


thanks tom
 
Hey,

Indd, prachtig werk tot nu toe.
Ik kan de metaalbewerking nu al ruiken...;)
 
:261: SUPER(man)!!!
Dit is genieten, een streling voor het oog! Chapeau!
Komen er nog werklui bij te staan?

Grtz, Erwin.
 
Prachtige schilderwerken dat je hier al hebt gemaakt, de meeste tips heb je al gekregen van Famo
en die dio op KMK was inderdaad de moeite om te zien.
Maar je mag zeker nie denken dat jou werk te min is hoor tom, want je dio is top.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan