Hoofdsponsor

1/35 factory prototype [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
inderdaad, ze geven al leven aan je werkruimte
 
Leuk, er komt leven in de brouwerij (of moet ik zeggen factorij ;) )

Echter wel een kleine opmerking, op de tweede foto is het figuurtje precies niet juist.
Kijk maar eens goed, zijn schouders komen hoger dan dat zijn hals vast zit aan zijn lichaam :$
Natuurlijk kan je dit nog wel goed maken ;)

Ben benieuwd naar het vervolg....
 
Mooie setting Tom, goede selectie heb je gemaakt van je figuurtjes. Het eerste figuurtje, blijft deze kaalhoofdig ? Niet dat ik er iets op tegen heb, ik ga zelf ook door 't leven. Maar met wat Magic Sculp kun je gemakkelijk een haarstukje maken, mocht het je interesseren.

Voor de grappenmakers : ik heb bij mezelf nog geen haarstukje gemaakt, mijn potjes MS zijn te klein.:D

Over het vijfde figuurtje : zijn deze armen van een figuur in winterjas ? Rond de pols zit een pelsen rand.
Tevens vind ik de armen wat te lang in verhouding tot de rest. Ik vind ze niet goed passen bij het corpus.

Het blijft natuurlijk jouw project, jouw figuur, maar een second opinion merkt fouten op waar jij mogelijk over gekeken hebt.

Verder veel succes met je project.

Groeten Rik
 
Oei ik wist niet dat ge al zo ver gevorderd was aan je fabriek. Het ziet er veelbelovend uit in ieder geval
 
hallo gasten:

@swaken : er komt een duits heuschrecke grasshopper IVb op te staan
@ratticus : thanks
@beyond : het figuur helt een beetje naar achter met zijn boven lichaam en het hoofdje zit nog los .
kan zijn dat bij het nemen van foto het hoofdje een beetje gedraaid is
@Inflandersfields:jup het eerste figuur blijft kaalhoofdig , inderdaad niet alle figuren zijn comform met de werkelijkheid
vind het goed dat jij het zag : je hebt veel oog voor details , thanks
@Famo : zijn al een goed stuk opgeschoven maar t's nog veel werk zulle


heb de figuren nog een klein beetje aangepast waar nodig en nog op randen ook
voor ze later in grond verf komen te staan

de foto:

1_IMG_0749.jpg


op foto zie je toch veel fouten he , just gezien dat fig die iets gaat duwen nog een kleine opening
geeft aan zijn nek ( komt nog in orde )



gr tom
 
Zeer interessant onderwerp Tom, dit wordt vast en zeker een pracht van een dio ^^
 
Amai, die ventjes zien er al goed uit zeg, mooie poses, past allemaal bij de werktuigen. Ik zit hier al te watertanden. Keep up the good work!!!!

John
 
hallo gasten

@ wet sellery : thanks , hoop eigenlijk ook dat er een mooi resultaat uit komt

@ paper panzer :in schaal 1/35 werkende figuren vinden is niet zo groot in aanbod , heb er volgens mij er een mooi resultaat
uit gekregen met een doos van dragon en miniart.ze brengen leven in de fabriek al werkend en dat wou ik toch bereiken

Inmiddels deze namiddag een 5-tal uren kunnen verder werken :

- heb verlichting gemaakt voor aan iedere paal 1 stuk
- heb een zelf gefabriekeerde verwarmings element gemaakt , iets klein ( omdat je op foto's van toen op veel verschillende plaatsten
er ene aanwezig was)
- Eerst en vooral bedank ik DJs vrijdag in de club avond voor uitleg en vervolgens een tekening
voor een verbeterde katrol systeem : thanks maat

en nu de foto's:

1_IMG_0756.jpg

1_IMG_0753.jpg

1_IMG_0752.jpg

1_IMG_0751.jpg

1_IMG_0750.jpg


voor mij zelf zijn er voldoende details gebouwd in het dio om na dat ik de tanks heb gemaakt
over te gaan tot de schilder werken

gr tom
 
Word al een toffe dio hé tom.
Heb nog een kleine opmerking ivm je katrol
De kabel die van boven naar beneden komt moet onder het grote wiel van je katrol doorlopen
Heb een schets op je foto gezet

1_Katrol.JPG
 
belooft wat te worden. verlang al naar de schilderwerken....

Heb nog een ander principe gevonden voor de katrol op een wetenschapsforum, misschien ben je hier ook iets mee.

tekening_krijgjehetgewicht6.jpg
 
even of topic : @ DJs & silenoz : breng hem mee naar club vergadering in augustus om jullie te laten zien dat hij werkt zoals hij nu op foto staat
echter moeilijk te zien maar is zoals op foto die je voor mij tekende DJs . indien nodig kan ik het dan nog altijd aanpassen.


terug on topic @:the-mouse : bedankt


gr tom
 
Hey Tom,

Dat wordt hier iets speciaals, geloof ik.

Ik heb ooit eens een complete Verlinden fabriek gezien die de bouw van een 88mm Flak moest voorstellen.
Man, dat is knap hoor.

Veel succes toegewenst!!


Droop
 
Den tom gaat ervoor !!!!! Goe bezig.
 
Tom je bent goed bezig. Goede voorbereidingen zijn het halve werk, goed dat je voor een realistisch werkende katrol gaat, dat maakt het alleen maar echter.

Ook de figuren man, die zullen echt helemaal inpassen in het geheel ! Zeer leuk aangepast, netjes ook. Zou het trouwens niet leuk zijn als je een paar hoogeplaatste "Herren" zou toevoegen die een kijkje komen nemen ? Het zou iets kunnen betekenen qua storyline begrijp je ?

Groet G.
 
Yo Tom,

Indrukwekkend word dit hier. Zoveel detail en figies. Word dynamisch en een lust voor de toeschouwer om alles te gaan ontdekken.

één puntje mss, die houten tafel waar dat motorblok op ligt...is dat niet wat te zwaar voor de tafel of is dit enkel nog maar een dryfit testje?

Héél leuk hoe je die close up foto's neemt van die figies met die tekst...;-)

Greetz Nico
 
@ GUNit : wel speel ook al met het iedee dat er wel nog een paar hoge rangen zouden mogen komen kijken in de fabriek
ben het nog aan het bekijken als ik verder werk aan de figuren

@nico : het zou wel kunnen zijn dat in werkelijkhied zon blok van een moter zou doorwegen op zo een tafelke
bij de doos van verlinden zelf ligt hij ook dit tafel dus neem of nam ik aan dit zo ook te gebruiken


aller eerst : bedankt gasten voor de vele steun en woorden van jullie allen
heb geen stap gewijzig uitleg geven bij de schilderwerken omwille ik waarschijnlijk te veel bij mijn nieuwe uitdaaging:zx11pissed: zit in de modelbouw
en zodoende gefocust was op het dio ipv tussen foto's schilderwerken sorry gasten

de fabriek is geschilderd nog zonder de figuren voor op het dio

wat ik nog moet doen aan het dio
- de vloer een gebruikte werk plaats geven
- kleine dingen zoals vodden , flessjes , frees resten van draaibank enzo meer
- waarschijnlijk ook extra figuren
- de catrol blijft ook nog moeilijk doen ( word nog zeker aan gewerkt )

de foto's ,-foto-

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


jup gasten waren er veel in een keer hoppelijk hebben jullie er een beetje kunnen van genieten
al de verder aanpassingen zullen in later tijd eens gedaan worden omdat ik eens zal over gaan
naar een andere tak van modelbouw


groetejs tom
 
Laatst bewerkt:
echt waar tom, TOP! Dit wordt een machtig mooi dio!
 
Heb deze net gezien bij de thuiskomst van KMK en moet eerlijk zeggen, prachtwerk...
 
"hoppelijk hebben jullie er een beetje kunnen van genieten"
Tom ik heb alle foto's al 4x bekeken en na dit getijpt te hebben ga ik zeker nog een s naar boven schrollen.

gewoon prachtig , ik ga nog wat kijken , ipv tijpen

vgr
Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan