Hoofdsponsor

Anders / onbekend Evacuatie van een gekwetste

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.414
Gewoon als uitdaging
de vier basisfiguren zijn trumpeter, de gekwetste een samenraapsel uit mijn bit box.
Het idee, gewoon ergens deze week omdat er altijd zo een taboe rond hangt.

DSC8529.jpg

DSC8530.jpg

DSC8531.jpg

DSC8532.jpg
 
Goed bezig Jan maar ik heb het idee dat de rug van de gewonde "zweeft" boven de brancard. Het lijkt mij dat de gewonde steunt op zijn hoofd, achterwerk en voeten en dat is geen normale pose als je op een brancard ligt.
Ik zie dat het een moderne brancard is, soort plank om op te liggen, maar dat zal geen verschil uitmaken voor de houding van de gekwetste.
 
Goed gezien, ligt een beetje aan de foto's maar aan zijn rug moet nog een beetje volume bijkomen.
 
Interessant onderwerp.
Als ik het goed zie hebben links achter en rechts voor de zelfde beweging in de benen wat een raar zicht geeft.
Het is maar van waar je het bekijkt en geschilderd gaat dit minder opvallen maar toch.
Het is maar een opmerking he Jan geen kritiek, maar dit zijn zaken dat ik leer en zelf ondervind bij het maken.
 
Misschien een een deken onder het slachtoffer plaatsen, zo doen we het ook in realiteit

Gzrt Bart
 
toch weer een mooie start waar ik van kan genieten.
 
Heb een beetje op mijn bestelling moeten wachten, Covid-19, feestdagen, veel werk ?

_DSC8662.jpg

kan er terug voor een tijdje tegen, foto's van de werken volgen.
 
Ziet er allemaal nog een beetje rommelig uit, maar het gaat verder.
En oefening baart kunst, al zal ik nog veel moeten oefenen.

_DSC8665.jpg

_DSC8666.jpg

_DSC8667.jpg

_DSC8668.jpg

had gehoopt dat de nieuwe apoxy iets lichter groen zou zijn, niet dus. Trekt heel veel op greenstuff.
Is wel aangenamer werken als de gewone witte.
 
Bedankt om product te tonen want was de naam kwijt.
Volg verder de werken op want ben er ook op uit wat te experimenteren met ledematen.:1244:
 
het gaat vooruit zoals de processie van Echternach, maar ondertussen leren we bij natuurlijk.

011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg
 
Mooi werk hier hoor. En het gaat sneller vooruit dan bij mij :D
 
het gaat langzaam, nog steeds aan het werken aan de setting en de details.

_DSC8743.jpg

_DSC8744.jpg

_DSC8745.jpg

_DSC8746.jpg

_DSC8742.jpg
 
Toch weer ongelooflijk te zien hoe zoiets ontstaat van een stukske koperdraad en wat kneedklei of iets dergelijks zo knap kan worden , en Jan ge doet het toch maar he
Tof
 
Volg in stilte maar met volle aandacht hoor.
 
Ook ik volg in stilte in feite met mijne mond open vol bewondering
Marc
 
Ik kijk gewoon met volle verbazing, en geniet.
Gewoon prachtig om te zien hoe het geheel ontstaat,stapje voor stapje......
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan