Hoofdsponsor

1/12 Ducati 916

ERVARING
* ik bouw al iets langer hoe goed ik ben hangt van het project af.
BOUWWIJZE
out of the box
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
start nu
COMMENTAREN
ik heb een dik vel
Amai.
Kijk al uit naar vervolg.
 
Dank u wel.
Beschouw hem voor mijn kunnen en na lange tijd nog eens iets civiel gebouwd te hebben als af.
Voor mijzelf een leuk project en een goede leerschool.

Na beschouwing,
Ik zal er nog bouwen, was gewoon leuk om te doen.
Er zitten kleine foutjes in, ik weet ze zitten anders gaat ge goed moeten kijken.
Aangekocht heb ik niets nieuws, dus ook zonder de voorgeschreven kleuren en met eenvoudige middelen kan men een mooi model bouwen (denk ik).
Voor decals zal ik in de toekomst wel een product aanschaffen, ben er enkel nog niet uit (de markt bied veel).
Bouwtijd +/- 3 weken, had dus in de groepsbouw kunnen meedoen :unsuree:

Hopelijk bevalt hij jullie ook een beetje.

038.jpg039.jpg040.jpg041.jpg042.jpg043.jpg
 
Ziet er meer dan geslaagd uit.
Prachtig model!!
Applaus
 
Mooi model geworden en dat op 3 weken !
 
In mijn ogen een zeer mooi resultaat.
 
Mooi model geworden en waar ik niet aan twijfelde trouwens. Uiteraard kon sommigen misschien anders/beter maar dat heeft iedereen wel met zijn werkjes enigste wat ik nu zal kunnen opmerken is dat een beetje meer glans hem ook niet had misstaan :-)
 
en nu wachten tot het betere weer dan kan je gaan toeren he , oh dat is gene echte o ik zag dat bijna niet :love::biggrin::biggrin::biggrin:
neen echt knap gedaan mooie motor zal mooi staan tussen al het andere moois
 
Heel mooi model en die niet per sé hoog blinkende verf doet er niet aan af. Chapeau, ik doe het je niet na!
 
Heel mooi geworden in deze tijd. Ergens mis ik nog een wasje of kleurschakeringen op de uitlaatdelen, maar voor de rest...👌👌👌
 
Mooi model geworden , en dat in drie weken , ik doe het je niet na , dik in orde hoor 👍🏻

Greetzzzz Modest.
 
Echt een heel mooi model geworden!
En dat op 3 weken, daar ben ik wel eens jaloers op 😁😁

Fred
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan