Hoofdsponsor

1/10 Dryad

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.435
Deze figuur heb ik van een vriend overgenomen, de firma noemt Creepy Tables en produceert fantasy en Mythologie figuren.
Voor deze figuur ben ik gevallen omdat ze een soort bosnimf weergeeft. Het kleurschema heb ik aangeleund richting Indian summer.
Ben er al een tijdje aan bezig en het zal ook nog wel wat tijd kosten om alle details verder uit te werken, maar ik ben op de goede weg denk ik.


_DSC9282.jpg_DSC9283.jpg_DSC9284.jpg_DSC9285.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jan je bent zeker en vast op de goede weg dit is een hele mooie Bosnimf :-)
 
Inderdaad een zeer mooi (maar gevaarlijk) wezentje.
 
Beste Jan , dit is weer een juweeltje ( aan het worden ) he
Marc
 
ik vindt het kleuren pallet wel mooi ,al heb ik totaal geen binding met het thema.
 
Mooie kleuren en die egeltjes zien er top uit!
 
Zie dit figuur met regelmaat voorbij komen en vind het kleur gebruik altijd prachtig, en hier is het het hetzelfde geval mooi kleur gebruik.
 
Die zou ik zo in mijn diootje zetten wisdom in de forrest.
Heel knap en de huidskleur is top.
De kleurenkeuze perfect en de egels geweldig.
 
Bedankt, is nog een eindje te gaan maar dit is eigenlijk eenvoudiger als het lijkt.
Enkel de egeltjes, maar ze springen wel in het oog.
De sculpt is van zeer goede kwaliteit wat het schilderen een hoop eenvoudiger maakt.
 
Deze figuur heb ik van een vriend overgenomen, de firma noemt Creepy Tables en produceert fantasy en Mythologie figuren.
Voor deze figuur ben ik gevallen omdat ze een soort bosnimf weergeeft. Het kleurschema heb ik aangeleund richting Indian summer.
Ben er al een tijdje aan bezig en het zal ook nog wel wat tijd kosten om alle details verder uit te werken, maar ik ben op de goede weg denk ik.


Bekijk bijlage 423795Bekijk bijlage 423796Bekijk bijlage 423797Bekijk bijlage 423798
Echt een exotisch kleurenpalet. Geeft een tropisch eiland sfeer weer. Willy.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan