Naar jaarlijkse gewoonte toch even doosje meegenomen naar Normandië om de avonden wat op te vullen. Hopelijk brengt dit de schwung weer op gang.
Vermits ik het hier altijd redelijk simpel hou, deze maal een oudje van het vroegere merk MAX, heruitgebracht door Airfix rond 1975.
Officiële titel "Dodge Personnel Carrier" en dit betreft de 6x6 versie van de Dodge truck welke je kan bouwen met (WC-63) of zonder winch (WC-62).
Vermits ik al een WC-62 heb, nu dus tijd voor een WC-63 met winch.

De boxart, er is ook een optie voor de plaatsing van een machinegeweer.

De instructies zijn duidelijk maar ruiken naar een muffe krant. De decals zijn onbruikbaar geworden maar thuis hebben we reserve.

De onderdelen op verschillende sprues.

en een vuil boeksken over deze 6x6 mag ook niet ontbreken.
Na enkele avonden steken het chassis en een deel van de cabine al grotendeels in elkaar. Alle stukken passen goed maar dienen wel allemaal wat opgekuist te worden.

en zo zien ze er uit in dryfit:

Voorlopig hab ik er weer zin in ...
Vermits ik het hier altijd redelijk simpel hou, deze maal een oudje van het vroegere merk MAX, heruitgebracht door Airfix rond 1975.
Officiële titel "Dodge Personnel Carrier" en dit betreft de 6x6 versie van de Dodge truck welke je kan bouwen met (WC-63) of zonder winch (WC-62).
Vermits ik al een WC-62 heb, nu dus tijd voor een WC-63 met winch.

De boxart, er is ook een optie voor de plaatsing van een machinegeweer.

De instructies zijn duidelijk maar ruiken naar een muffe krant. De decals zijn onbruikbaar geworden maar thuis hebben we reserve.

De onderdelen op verschillende sprues.

en een vuil boeksken over deze 6x6 mag ook niet ontbreken.
Na enkele avonden steken het chassis en een deel van de cabine al grotendeels in elkaar. Alle stukken passen goed maar dienen wel allemaal wat opgekuist te worden.

en zo zien ze er uit in dryfit:

Voorlopig hab ik er weer zin in ...