Hoofdsponsor

Diorama normandie

hey van harte welkom zoals Pascal hierboven vermelde willen we u ietsje beter leren kennen
Het is wel tof dat je u bij ons komt vervoegen je zal er geen spijt van hebben het is hier altijd gezellig en iedereen helpt iedereen als het in hun macht ligt
Dus laat ons je kunsten zien van uit het verleden en in de toekomst want genieten doen we graag
Welkom
Marc
 
Welkom aan boord, Lone Wolf.
Dat beloofd alvast, zoals in een eerdere post gezet ; plaats gerust meerdere foto's.
 
Sorry dat ik mij niet had voorgesteld. Dit is nieuw voor mij. Ben, al zeg ik het zelf een gepassioneerd modelbouwer met voornamelijk militaire dioramas die verder gaan dan de klassieke gevechtscenes. Probeer steeds een peroonlijke touche te geven aan mijn creaties en wil er een verhaal in verwerken. Ben gepensioneerd en heb dus zeeen van tijd om mijn hobby uit te oefenen. Soms zijn er geinsteresserden die dan ook eens iets kopen. Zo kan ik blijven doorgaan he. Bedankt om mij toe te voegen en kijk ernaar uit verder contact te hebben met jullie allen.
 
Dat is een mooi werkje, behoorlijk veel werk om deze hele scene te scratchbuilden lijkt mij.

Je zegt dat je verhalen in je diorama's verwerkt, zou je eens wat closeups willen posten; dan krijgen we denk ik een gedetailleerdere indruk.

Welkom op het forum.
 
Altijd interesse in Normandië diorama's, ziekelijke afwijking van mij :unsuree: :biggrin:
Het valt mij wel op dat je de RSO grijs hebt geschilderd. De RSO kwam pas in 1942 in dienst en toen was het de gewoonte om nieuwe Duitse voertuigen in Dunkelgelb (gele zandkleur) te schilderen. Oudere voertuigen werden niet noodzakelijk herschilderd, als het er zijn van voor 1942 kunnen deze grijs blijven.
Benieuwd naar andere van je werken.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan