Hoofdsponsor

de postbode

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.415
Omdat Pascal het zo vriendelijk vraagt.

Is een ouder model van ? 80 mm, is nog niet volledig af maar zwerft al een tijdje op mijn werkbank rond wachtend op de laatste penseelstreken.

DSC8400.jpgDSC8401.jpgDSC8402.jpg

wordt hopelijk binnenkort is afgewerkt.
Grtx Jan
 
als de postbode hier er zo uit zag stuurde ik de hond er ook achter.
alvast mooie start Jan
 
De hond is in ieder geval goed afgericht :laugh:
 
Plezant en een mooi figuurtje .
Mooi geschilderd al en hoop dat die vroeg of laat toch afgeraakt.
 
Daar mag ik dan weer niet over klagen,de ploeg van bpost die hier de post&pakjes brengt bestaat uit heren en dames eerlijk verdeeld zou ik zeggen.wat betreft het figuurtje...je moet het maar kunnen schilderen en weergeven maar aangezien de commentaar hier lukt je dat goed!!!
 
Onze vrouwelijke postbodes zijn hier allemaal aan de forse kant
Jan om even terug te komen het ziet er tot nu beeldig uit leuk taffereeltje
Marc
 
Dat is inderdaad een leuk figuurtje, werk het maar vlug af Jan.
 
Andrea pin-up series :-) Leuk figuur geworden Jan en ze hebben er aardig wat van in dit genre.
 
Bedankt Ron, deze is nog van Phoenix maar ik denk Andrea heeft een soortgelijke in haar programma denk ik.
En ja er zijn er zo wel enkele. Een paar heb ik er uit mijn iets jongere jaren, ben ze aan het repareren en bijschilderen.
Waar Corona zoal goed is.
DSCN2280.jpg
 
Mooi schilderwerk weer.
Kleurenkeuze ook weer goed gekozen.
 
Altijd al mooie figuren gevonden, maar redelijk moeilijk te vinden...

Prachtig afgewerkt Grijze Wolf :winking:
 
Nu je het zeg inderdaad Andrea heeft inderdaad zoiets alleen heeft ze dan boodschappen.

Maar wat oudere figuren up te daten tot huidige standaard kan leuk zijn en die pin-ups zijn sowieso leuk om te doen :giggle:
 
Dat hondje is in ieder geval wel goed afgericht :winking:

De paaldanseres daarentegen kan me minder bekoren, misschien ligt het aan de houding of de stand van de helm, maar iets komt onnatuurlijk over...
 
Die vrouwelijke postbode is een leuk model maar denk niet dat die rok zo door dat hondje naar beneden kan getrokken worden. Maar ja, hier gaat het niet om realiteit maar om leuke verbeelding.
Mooie kleurenkeuze maar in de trend van de huidige tijd zou een kleine tattoo op één der billen niet misstaan.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan