Hoofdsponsor

1/72 Curtiss O-52 Owl

Maar dan blijf je die ovalen vorm houden en dat is niet correct & niet mooi.
 
Bedankt voor het meedenken en de reacties.
Ik leg de bouw stil en breng het model zaterdag mee.
Tevens heb ik het bouwverslag gelezen en bekeken. Die man is nog gekker dan ik, hij bouwt het volledige interieur in scratch, ik ging de vloerplaat nog gebruiken. Valt mij wel op dat er geen foto's tussen zitten van de plaatsing van de motor en dat hij slechts weinig plasticard moet gebruiken om zijn romp rond te krijgen. Anderzijds brengt hij wel ribdetail aan in de romp zelf.
 
Heb deze avond een poging ondernomen om terug aan deze jongen te beginnen maar helaas.
Dit toestel ontneemt mij momenteel elke vorm van zin om te modelbouwen en dat kan ik niet hebben, ik haat energie opslorpers.
Om die reden wordt deze on-hold geplaatst, alles netjes verpakt terug de doos in en de doos terug in de stash, afdeling "Wall of Shame".

Ik vind het heel erg want vliegtuigen zijn zowat mijn eerste liefde in de modelbouw en ik moet er dringend meer bouwen want de stash verminderd niet of nauwelijks.
Wie weet, ooit, zal ik er aan herbeginnen.
 
Dat zou zomaar eens de juiste keuze kunnen zijn Erwin. Het vergt nogal wat moeite om de body strak te krijgen.

Ik heb eens een trailertje gekocht, bij Aviation Megastore, waarvan zonneklaar was dat de wielen een andere schaal hadden dan de rest van de kit. Het paste van geen kant. Ik heb dat ding toen teruggebracht naar de winkel. Het was in de tijd dat ik nog weinig ervaring had met niche kits... intussen zou ik zoiets al wel verwachten haast, maar toen was ik echt 'flabbergasted'. Het ziet er naar uit dat jij ook halfbakken werk van de ontwerper te pakken hebt gekregen. Je hoeft je niet schuldig te voelen, de kit zelf zal het weinig interesseren wat je ermee doet en de ontwerper had misschien eens een testsessie kunnen doen alvorens de kit de markt op te brengen... gewoon lekker vervangen door positieve bouwervaringen, lijkt me een beter idee.
 
In deze situatie was hij bij mij in een vergeethoek gelegd.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan