Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Challenger 1 KFOR (1/72) [DONE]

@Coachke : Merci mateke..!
@Beyond : Bedankt..tja was eerst aant twijfelen maar ben zelf ook blij dat ik het zwart op die manier wat zachter heb gemaakt...

Grtz yves,
 
Ziet er goed uit. Je kan ook kijken voor Nato-zwart, dat is een zeer donker grijs
 
gene zever hier en vind hem zeer mooie kleuren hebben grt.
 
Mooie camo.
Iedereen gaat hier precies goed vooruit.
 
@Pascal: Mercikes makker...!
@Camaro69: Bedankt Jelle...het gaat in stukskes bij mij de laatste tijd.. :-)
@Silenoz: Eveneens bedankt maat..!!
@Beyond: Zal deze kleur eens bekijken bij Vallejo,heb nu niet zoveel meer liggen van na WWII voertuigen liggen maar een kleurke meer is altijd handig.. ;-)

Decals liggen erop ..klaar voor af te werken..!!

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Tot de volgende..

Grtz yves,
 
Ziet er goed uit, alleen zou ik de sleepkabels op de zijkant niet zilver doen... moet je maar eens nalijken op je referenties. Wat je wel kan doen is deze een zware zwarte wash geven, dan komen de blinkende tippen van de kaels nog net uit, en ventueel een paar keer passeren met een potlood plaatselijk
 
Oh gaat hier ook al opschieten zie ik :) Maar ziet er al goed uit en ben benieuwd naar de wheathering.
 
@Silenoz: Bedankt voor de tip,was ook mijn planning voor de verwering,hij blinkte teveel vant goede..
@Ron:Dan laat ik u niet langer wachten...

Een avondje verweren..hij is af buiten een ondergrondje..als er nog ieand verbeteringen kan toevoegen,wees welkom met raad..!

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ziezo vrienden..;voor de ondergrond dacht ik aan asfaltweg of licht grindweg...

Grtz yves,
 
die kleuren zijn prachtig gekozen en vind dit meer dan geslaagd en hoop hem eens te zien Top werk grt.
 
Yves, ik zou de roosters een extra dark wash geven, per slot van rekening stellen zij een overdekte diepte voor en dus moeten de gaten donker.
Verder zou ik een lichte dry-brush voorstellen op de uitstekende stukken zoals de scharnieren van de luiken e.d.
Die gespen/klemmen van de benzinetanks zou ik iets extra's geven met een potlood langs de randen waar de verf het eerst af slijt.
Verder heb ik de indruk dat de rechtse track niet goed ingrijpt in de sprocket, misschien eens aandrukken, voorzichtig en zonder breken natuurlijk.

Voor de rest, heel mooi model geworden, proficiat.
 
@Pascal: Mercikes makker..zal hem misschien meebrengen naar de ledendag..
@Erwin:Bedankt voor het compliment en de tips vriend,ga deze opvolgen..!!

Grtz yves,
 
Hey,

Indd, mooi model al geworden. Kleuren zijn goed en ik volg eveneens de werkwijze van Erwin, geef wat meer diepte en breng wat meer naar omhoog van de details en je bekomt een andere tank....
Prachtwerken..... voor je ondergrond, hou het in het begin eenvoudig, een kleine grondwet met wat grassen en dat komt goed...;)
 
Prachtige werkje hoor ! Knap kleurenschema :)
 
Mooie vorderingen, ik ken niks van tanks, dus ik ga zeker de laatste zijn om opmerkingen te maken...
Op naar een volgend project, om de komende 3 maanden van groepsbouw nog te vullen...

Groetjes,
Kurt
 
@Swaken:Bedankt voor de tip en reactie..!
@PeiperJ:Eveneens ne merci Filip..!!
@Kurt; zovlot gaat het ook wel nie hé..!!! ;-)

Vervolgens de tips ter harte genomen is dit het eindresultaat zonder ondergrond..

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz yves,
 
Awel Yves, ik vind hem heel geslaagd.
Als ik moet muggeziften zou ik zeggen om die vierkante gespen op die tanks achteraan toch nog iets meer te accentueren door potlood en misschien een heel weinig drybrush met wat roest langs de rand maar ik herhaal dat is echt muggeziften.
 
Dat zag je van in het begin aankomen dat dit ging knap worden en ben zeer onder de indruk van dit resultaat Top grt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan