Hoofdsponsor

1/43 Carrera racebaan ( slot racing )

ERVARING
gevorderd vroeger aan echte slot racing gedaan
BOUWWIJZE
verbeteringen aan brengen
BOUWBUDGET
enkele kleine aankopen ( autotjes stuuken baan enz )
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Nu het zo warm is is Liliane beter rustig binnen gordijnen dicht om de warmte buiten houden , ikzelf ben wel meer een buitenmens en vind het spijtig om binnen te moeten zitten , we wandelen af en toe in een natuurgebied waar we onder de bomen lopen en het doenbaar is , nu het heeft wel 1 voordeel dat ik nog het een en ander kan doen aan mijn ( onze hobby )

Heb de ruïne in elkaar gezet

[/font]



[/size]

eerst alles grijs geschilderd met acryl verf van de Action omdat die goedkoop is en als het niet goed is zijn er niet veel kosten me gemoeid he
Als alles bijna droog was heb ik wit aangebracht ( dry- brush )
De ondergrond rond het gebouw daarvoor heb ik koffie drab heb gebruikt gemengd met houtlijm




daarna gras gestrooid eerst ook houtlijm aangebracht





wat beplanting aangebracht





Nu kan ik met het fijnere werk beginnen " het steenpuin " omgevallen muur brokstukken enz en daarna kan ik aan de grondplaat beginnen waar het moet komen op te staan
Marc
Wow. Als je geen kunstenaarsbloed hebt kan je dit niet volgens mij. Zéér realistisch.
 
How beste Eric niet overdrijven he , ik lees veel van die technische modelbouw magazines en kijk op YouTube veel van die filmpje en aap 🦧dat gewoon na , soms slaat het tegen en soms lukt het
In ieder geval bedankt voor je reactie , het is bij mij vooral te doen als een uitlaatklep van de frustraties door mijn vrouwke haar ziekte wat nu aan het beteren is , veel zal er niet geracet worden denk ik alleen als de vrienden op bezoek komen of onze kleindochter die zich er wel een beetje aan interesseert
En op dit moment kan ik de baan niet afmaken omdat ik met een lekje in het dak zit en wacht op de dakwerker die gaat kortelings langs beginnen met de herstelling
Marc
 
How beste Eric niet overdrijven he , ik lees veel van die technische modelbouw magazines en kijk op YouTube veel van die filmpje en aap 🦧dat gewoon na , soms slaat het tegen en soms lukt het
In ieder geval bedankt voor je reactie , het is bij mij vooral te doen als een uitlaatklep van de frustraties door mijn vrouwke haar ziekte wat nu aan het beteren is , veel zal er niet geracet worden denk ik alleen als de vrienden op bezoek komen of onze kleindochter die zich er wel een beetje aan interesseert
En op dit moment kan ik de baan niet afmaken omdat ik met een lekje in het dak zit en wacht op de dakwerker die gaat kortelings langs beginnen met de herstelling
Marc
Zelfs bij na-apen moet je nog steeds de handeling hebben. Nog veel moed bij het genezingsproces van de madam en veel succes met de dakwerken.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan