Hoofdsponsor

1/35 BT7 Model 1935 (RUDD). [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Prachtig werk, zoals altijd Guy.
Indd, ik vind persoonlijk de hogere sokkel ook mooier, model komt meer tot zijn recht. ;)

Prachtig !!
Ik zie normaal liever dio's die een verhaal vertellen, maar zoals deze op de sokkel staat... Super ;)

Guy,
Wat een prachtstuk deze en zo een machtig bouwverslag, kan een mens als ik alleen maar van dromen hoor!

Grtz Duffy

Fascinerend Guy. Russisch is echt mijn kostje. Heel goede uitleg hier heb ik veel aan alhoewel ik geen duiten heb voor ne luchtkwast. M.b.t. pigmenten weet ik nu ook hoe de vork in de steel zit!

Marcus, het doet me ZEER VEEL PLEZIER om te vernemen dat je er iets aan gehad hebt,dat is dan ook mijn enige bedoeling. Ik breng het genoegen van modelbouwen graag over naar anderen. Die duiten voor ne luchtkwast komen wel, ik had daar vroeger ook geen geld voor. Koop wel een goede de eerste keer, dan smijt je geen geld weg, een advies dat ik je meegeef.

Prachtig Guy,
Ik heb deze zelf ook nog liggen in de kast, met een setje friuls er bij. Ik denk als ik dit model zie dat het wel een toegevoegde waarde heeft.
Verder weer een mooie verwering. Ik denk dat ik hem gewoon in het groen hou aangezien mijn ISU al een whitewash heeft.
Al is het wel verleidelijk als ik deze zo zie.

Groet Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan