Hoofdsponsor

1/24 Boyd's Smoothster 1/24

Schaal 1/24 - 1/25

oldieman

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 jan 2016
Berichten
1.344
Ik ga nu met deze beginnen.Het is een auto die door wijlen Boyd Coddington gebouwd is.Het is een Ford Cabriolet uit 1937 die verbouwd is tot Street Rod.Maar voor te beginnen eerst wat foto's van de kit.De kit zelf is van het merk Testors.

smoothster 1.jpg smoothster 2.jpg smoothster 3.jpg smoothster 4.jpg
 
Ziet er interessant uit, veel succes met de bouw.
 
dream car i loving it deze volg ik met plezier hoor
 
Veel plezier ermee .
 
Interessant wagentje, doet me denken aan de boekjes van Chrome en Vlammen die ik als laatstejaars vaak kocht.
 
De body en het chassis zijn gespoten en kan binnenkort gepolijst worden.

smoothster 5.jpg smoothster 6.jpg smoothster 7.jpg
 
Dat blinkt alvast mooi zelfs zonder polijsten.
 
zalig , wow zo blinken kijk al uit naar het volgende
knap Marc
 
Hier de verdere werken van de smoothster.

smoothster 8.jpg smoothster 9.jpg smoothster 10.jpg smoothster 11.jpg smoothster 12.jpg smoothster 13.jpg
 
beste Marc het ziet er echt knap , en ge voelt me al komen zeker ?Maar die banden wat is dat voor iets ten eerste ze staan zo krom als iets en dan die tekening dat zijn Rallycros banden en das niet mooi als je wil kan je maandag als je langs komt eens graven in mijne stock van banden , als je wil he
 
Bedankt coachke voor de opmerking maar de banden liggen ondertussen al mooi recht,er zat aan de binnenkant nog wat rubber dat moest verwijderd worden en het ruwe profiel vind ik juist mooi voor zo een wagen.
 
Ziet er zeker niet slecht uit.
Benieuwd naar de volgende beelden
 
De smoothster is klaar en rest me nu nog enkel de eindfoto's te tonen.

smoothster 14.jpg smoothster 15.jpg smoothster 16.jpg smoothster 17.jpg smoothster 18.jpg
Ik weet dat de grille en motorkap niet perfect zijn maar kon geen oplossing bedenken.
 
Grille en motorkap niet perfect? had je het niet gezegd, ik had het niet geweten.
Vind hem toch heel mooi hoor, knap!
 
Niet direct mijn ding maar het werk is knap.
Strak in de lak wat ik steeds bewonder.
 
Leuk resultaat, zoals eerder gezegd doet deze me wel een beetje denken aan de custom cars in "Chrome en Vlammen", maar ook in de wagens uitde stripreeks van Blake en Mortimer.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan