Hoofdsponsor

1/24 BMW 635 Alpina B7

Schaal 1/24 - 1/25
Pascal en vrienden geen enkel idee mijn eerste vernis laag lag er reeds een paar dagen op om de decals te plaatsen eens dat gedaan was begon ik mijn tweede laag te spuiten en nog maar bij het in aanraking komen van de vernis met de decals begon de miserie al
De enige verklaring die ik kan bedenken is het product van Ammo om de decals te plaatsen alhoewel ik het met water heb afgespoeld eens de decals droog waren want het viel me wel op dat het meeste op de plaatsen was waar ik dat product gebruikt had
De volgende keer ga ik andere vernis gebruiken van Alclad op waterbasis
Nu ga ik op zoek naar decals
grt
Marc
 
Maar beste vrienden het noodlot heeft nog eens toegeslagen bij Coachke vanaf de eerste mist vernis op de auto kwam begonnen de decals te verschroeien en ik was zo fier dat ze goed gebleven waren en goed gekleefd waren dus terug beginnen vanaf zero





Erg he
Hallo. Dat is echt brute pech. Kan je nog ergens aan vervanging decals geraken? Willy.
 
ik vond het al goed zonder de extra laag vernis, jammer van het mooie werk.
 
Thanks guys
@Willy ik ben al de hele dag aan het zoeken een nieuwe kit en die gaan van 50€ tot gemakkelijk 130€ en das een beetje gek he om daarvoor een nieuwe kit te kopen
Marc
 
Spijtig dit te zien maar zeker de moed niet opgeven.
Marc S.
 
Ik heb nog hoop , er is iemand op een ander forum die de drie versies heeft liggen van deze BMW en zal me een pdf sturen van de decals dan kan ik ze laten drukken
Duimen dat het lukt vrienden
Marc
 
Thanks guys
@Willy ik ben al de hele dag aan het zoeken een nieuwe kit en die gaan van 50€ tot gemakkelijk 130€ en das een beetje gek he om daarvoor een nieuwe kit te kopen
Marc
Waar vind je de kit voor 50 € Marc ?

Greetzzz Modest.
 
Anthony sorry maat maar ik weet het niet meer heb de hele dag niets anders gedaan dan op het internet gekeken en kwam dat daar tegen echt hoor want ik wou die bestellen maar dan zit ik weer met 2 kitjes
Ik zal nog eens zoeken hoor
 
Als je hem vind voor 50 € dan neem ik de kit van je over , de striping mag jij houden en de rest neem ik over
 
heb 1 site al gevonden 49.9€ plus verzending maar was uitverkocht
 
Ik heb even meegezocht maar vind de kit niet te koop staan tegen redelijke prijs.
 
Dat is wel heel erg jammer van die striping. Is er een mogelijkheid om aan nieuwe te geraken ?
Ik denk dat er op een tweetal kilometertjes van mijn deur een dergelijke wagen staat te verpieteren (zonder nummerplaat) op een oprit, deze is dan een soort vaal geel met zwarte striping.
 
Oei das zonde he die beginnen nu wel terug in waarde te stijgen
 
beste vrienden na wel wat zoeken heb ik toch iemand gevonden die de decal wil prinsen maar er zijn wel wat vereisten aan verbonden , het moet 1/1 zijn dus de ware grote van het decal vel dan moet het op Photoshop of ander fotobewerkingsprogramma op een A4 gezet worden en zonder ondergrond dus de grijswitte ruitjes en al het hetgeen dat B.V. wit is als ondergrond moet weg gedaan worden
Dan moet het opgeslagen worden in PSD 600DPI
Om dit op te sturen via Wetransfer bestand anders te groot om te versturen
Hopen nu he duimen he mannen
Nog even hier kunnen ze wit printen altijd goed he
Marc
 
beste vrienden na wel wat zoeken heb ik toch iemand gevonden die de decal wil prinsen maar er zijn wel wat vereisten aan verbonden , het moet 1/1 zijn dus de ware grote van het decal vel dan moet het op Photoshop of ander fotobewerkingsprogramma op een A4 gezet worden en zonder ondergrond dus de grijswitte ruitjes en al het hetgeen dat B.V. wit is als ondergrond moet weg gedaan worden
Dan moet het opgeslagen worden in PSD 600DPI
Om dit op te sturen via Wetransfer bestand anders te groot om te versturen
Hopen nu he duimen he mannen
Nog even hier kunnen ze wit printen altijd goed he
Marc
Hallo Marc. Dat is echt goed nieuws. Hopelijk lukt het allemaal. Succes. Willy.
 
Beste vrienden er was iets misgegaan met de decals , volgens die mensen ginder stond er nog iets op wat ik denkelijk niet nodig had , zo kreeg ik het laatste bericht van de decalwinkel maar verder niks meer alhoewel ik had geschreven dat ik dat niet nodig
Einde vorige week een mailtje gestuurd waarop ik nogal snel reactie kreeg " ik heb nog geen verbetert bestand terug gekregen " wat ik dan snel heb gedaan
Nu ben ik nieuwsgierig hoe het gaat uitdraaien
Mannen duimen he
Marc
 
Wel zoals vermeld in mijn ander topic van de M3 , mijn bestelde decals zijn dan toch aangekomen , ze zijn wondermooi gedrukt loepzuiver en goed van kleur , eerlijk ? Ze zijn beter dan de originele
Kijk zelf maar



Versturen plus vector maken plus drukken samen 35€ dat is zeker niet teveel betaald , en ik heb gevraagd of ze nog meer klanten wilde " natuurlijk "ze werken samen met die gasten die alles in resin maken " USCP "
Hun adres is " info@decalshop.ru " ik had de vertalen gebruikt maar corresponderen liefst in het Engels
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan