Hoofdsponsor

1/24 BMW 320i groep 5

Schaal 1/24 - 1/25

coachke

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
14 apr 2014
Berichten
10.877
Hier volgt de bouw van een zeer oud kitje een BMW 320i groep 5 in de schaal 1/24 van Tamiya
 
In mijn BMW gloriejaren toen ik er nog werkte en er aar 1 merk voor mij was had ik dit kitje gekocht en aan begonnen , maar het sloeg al snel tegen , decals trokken op niks en waren te stijf kleuren waren niet juist , resultaat half af in de koelkast geraakt nu omdat ik zat te wachten op verf en P.E. onderdeeltjes voor de M3 deze terug boven gehaald in de remvloeistof gefoefeld tot alle verf eraf was
Eens hij weer blank was rees me de vraag in welke uitvoering ga ik hem zetten , na een dagje of zo zoeken was ik eruit hij moest in de " Jagermeister " versie komen
Hier gaan we

de boxart

maar de decals hadden niet de juist kleur en ze waren niet goed meer daarom heb ik besloten hem anders te maken met name in Jagermeister kleur , daarom heb ik after sales decals besteld en de oranje kleur , nu zat er weer een addertje onder het gras nergens kon ik de juiste kleur vinden m.a.w. de ene winkel had de juiste kleur maar dan weer de decals niet , de andere winkel de juiste decals maar dan de verf weer niet en ze apart bestellen vond ik toch wat te duur om ze te laten opsturen
Sorry maar heb geen info gezocht over de kenmerken ,
Hier gaan we
de boxart




het bouwplan

een simpel opgevouwen krant als bouwplan




de inhoud met een mooi gedetailleerde motor








ondertussen zijn kleurke gespoten





deze decals worden het





word vervolgd
 
Inderdaad Modest , ik heb er nog wel een paar liggen hoor , en nog goed nieuws ik heb bij een vriend van USCP decals laten maken voor de 635 Alpina kost me wel 30€ maar heb dat er voor over voor zo een mooie wagen
De decals zijn ondertussen aangebracht en het is al een heel ander uitzicht











zo dat was het voor vanavond
 
Dit bedoel ik nu met echte auto bouwers he .
Ben geen auto fan maar knap is knap.
Die verf is er echt mooi opgezet en heeft een knappe patina of hoe noem je dit.
Over de propere ruiten gezwegen.
Het betere werk Marc.
 
Beste modelbouwvrienden de BMW groep 5 is af geraakt ben er wel tevreden over voor zo een oud knorretje is het toch nog redelijk goed gekomen kijk zelf maar
















Voor de aardigheid zijn broer erbij gehaald m.a.w. dit is dezelfde gewone auto straatversie die dan omgetoverd word naar het racemonster

















Voila dat is alles nu , en dan gaan we naar de BMW M3 rally
Grt
Marc
 
Weeral een mooie bij voor de collectie Marc.
 
turned out nicely, i have always like the Jager livery .
 
Ziet er goed uit die Beemer, alleen jammer dat er niet echt een bouwverslag van is :cry:
 
Beste modelbouwvrienden de BMW groep 5 is af geraakt ben er wel tevreden over voor zo een oud knorretje is het toch nog redelijk goed gekomen kijk zelf maar
















Voor de aardigheid zijn broer erbij gehaald m.a.w. dit is dezelfde gewone auto straatversie die dan omgetoverd word naar het racemonster

















Voila dat is alles nu , en dan gaan we naar de BMW M3 rally
Grt
Marc
Fantastisch kleurtje dat oranje. Mooi model. Willy.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan