Hoofdsponsor

1/24 BMW 320i E46 van Nunu

Schaal 1/24 - 1/25
ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
recht uit de doos buiten misschien enkele kleine toevoegingen
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
wip
COMMENTAREN
Heb een brede rug doe maar

coachke

V.I.P.
V.I.P.
Beste vrienden nu de miserie met de decals zijn hoogtepunt bereikt heeft gooi ik voor een tijdje de handdoek in de ring omdat de decals breken niet mee plooien in de golvingen van de body , komen stukjes af en er moet veel overlapt worden en dat blijft toch zichtbaar
Ben aan het zoeken naar een oplossing , daarom alles terug in de doos en aan iets anders begonnen
Heb terug een 1/24 begonnen een BMW 320i (e 46 } race wagen van '' Nunu " models
De body staat al in zijn rode kleur en de rolkooi is ook af en ligt klaar om in te bouwen

photo 623600

photo 623598

photo 623601

Zo dat is het voor nu

thanks , vond deze ook wel mooi ja inderdaad ik had ook gedacht dat het Marlboro was , het zou een Nederlandse auto zijn er staan veel Nederlandse teksten op de decals

Leuk, maar vind het zo jammer dat je de vorige (voorlopig) opgeeft.

Los da gewoon op want wss begin je er misschien nooit meer aan ?

Zijn geen fading colors geen ingewikkelde decals .. 3 kleuren plak da af en spuit da gewoon.

😉

Beste Guy , ik geef dat niet op hoor ik moet even mijn zinnen verzetten want op die BMW jaagde ik al jaren op eb hem zelfs op 1/43 in wit metaal ( 2x zelfs )en ooit eens gehad in een vroeger modelbouw leven op 1/24 in die kitjes met zo een elektrisch motortje maar die zijn allemaal weg , waar weet ik niet meer , komt wel goed

Maten , makkers bouwers , ik heb me even in mijn voet geschoten omdat ik niet verder kon met BMW 3.0CSI , ik had hem even terug in de doos gedaan en aan deze 320i begonnen nu is bijna alles in de juiste kleur gezet ontdekte ik deze week dat de firma '" Nunu " van deze kit ook setjes verkopen met alle decals van Marlboro en P.E alsook de veiligheidsriemen en ook carbon decals verkopen
Ik heb deze snel besteld maar nu kan weer niet verder en wacht op het pakje
Denk dat ik 3.0 CSI terug ga bekijken
Hier nog enkele foto's van hoever ik nu sta

De kleur

photo 623746

photo 623747

de bodemplaat

photo 623745

photo 623748

een totaalbeeld van hoever ik ben

photo 623749

Doei tot later

inderdaad , maar origineel moeten er Marlboro decals op , maar die mogen tabak reclame maken dus wachten op mijn pakje he
Thanks

Vrienden hoeveel geluk kan je hebben he
Ik bestel van Nunu models een after market setje voor deze BMW de dichtstbijzijnde winkel was in Frankrijk en het rare was dat ik direct bevestiging krijg van een Nederlandse firma
Na twee weken geduldig wachten gisteren een enveloppe in de bus snel opengemaakt en wat zat erin een setje voor een Honda terwijl op de factuur BMW i stond
Direct terug gestuurd nu hopen dat ze mij het juiste terug sturen

dank u Pascal , ik weet het ben een beetje de triestige aan het uithangen maar de laatste weken niet veel goeds gekregen
Sorry hoor ik moet eigenlijk het forum er niet mee lastig vallen maar op dit moment os dit onze enigste uitlaatklep

Terug
Bovenaan