Hoofdsponsor

Anders / onbekend Biollante... [!]

Ik kom hier eerder toevallig langs. Wat een project zeg !!! Deze blijf ik zeker volgen, alleen al omwille van de vindingrijkheid die je hebt, waaruit wij allen veel kunnen leren.

Wat de papier-maché betreft zie ik dat Fred al verwezen heeft naar een interessante link hierover. Ik heb inderdaad die "papierklei" gebruikt. Ik weet wel niet of deze geschikt is om vast te hechten op gladdere ondergronden. Ik zou zeggen: proberen maar. Ik heb van mijn probeersels nog steeds overschot. Na 7 weken luchtdicht bewaren is het nog steeds bruikbaar...
Hoogstwaarschijnlijk zijn er op het net nog andere (meer) bruikbare materialen en methodes te vinden.

Ik kijk al uit naar het vervolg.

Grtz,
Joost
 
Bedankt voor de feedback en de links jongens !! Fred, Joost, Papier Maché is niet direct mijn middel als ik denk aan modelbouw, maar het werkt wel heel goed op deze kit. papiermodellen heb ik nog nooit geprobeerd, maar de bouwsels die ik daar zie...petje af !!

Anyway, we hebben wat verder gedaan aan deze roos, de armen er op gezet, de kleine bekken er op gelijmd en wat overgang gemaakt...langzaam maar zeker komt er een monster tevoorschijn :):

P1010565.jpg

P1010566.jpg

P1010570.jpg

P1010571.jpg

Hopelijk kan er binnenkort wat verf op :)

Groeten,

G
 
Prachtige vordering die je hebt gemaakt G.
Ziet er heel overtuigend uit. Ben ook benieuwd naar z'n kleurtje...

Mark
 
Indererdaad BRRRR lijkt een beetje op mijn ex schoonmoeder :)
 
daar wil ik smorgens niet met wakker worde zele
 
Met een kleurtje erop zal het angstaanjagend worden.
Kan je bij de deur zetten om inbrekers tegen te houden:ph34r::ph34r:

Fred
 
Mag ik die niet hebben om in mijn tuin te zetten als hij af is? Zou wel helpen om die k*kkende katten uit mijn planten te houden :laugh:
 
Retegaaf Roosje Falcon Guard :wow:

Mooi gewerkt ook met putty en papierklei, goei bezig !

doornloos groetje ;)
Peter
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan