Hoofdsponsor

beurzen waar ik als handelaar aanwezig ben in 2017

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
- 4-5 februari 2017: 24e Pleins feux sur le Maquettisme (les fêlés), flyer.
nieuw adres : SambrExpo, rue J.F. Kennedy 150/1, 6250 Roselies (in plaats van de oude locatie in Ransart)

- 12 februari 2017: Miniwheels
adres : Statiestraat 113, 8810 Lichtervelde

- 12 maart 2017 : Modelbouwhappening MCW, flyer
adres : SCHOOL ATHENEUM KLEIN-BRABANT - LINDESTRAAT 123a, BORNEM

- 2 april 2017: 23ste modelbouwfestival van IPMS Moorsele, flyer.
adres : Vlaswaagplein 3, 8501 Bissegem

- 30 april 2017, Moveleo op zondag,
adres: Technisch instituut don bosco, don boscostraat 6, Helchteren.

- 21 mei 2017, Middelkerke op zondag
adres : Sluisvaartstraat 19, Middelkerke

- 26 en 27 augustus, Hobby-Time Brugge
adres : Duinse Polders, A. Ruzettelaan 195, 8370 Blankenberge

- 10 september, KMK Scaleworld in Mol op zondag
adres : Technisch Instituut Sint-Paulus", Kruisven 25, 400 Mol Belgium

- 14-15 oktober, ipms nationals, Affligem flyer
adres Bellekouterhal Affligem, Bellestraat 99, 1790 Affligem

- 4 november, Artevelde Challenge van IPMS Gent op zaterdag (onder voorbehoud van bevestiging) OPGELET nieuwe datum!!
adres : Vrij Technisch Instituut (VTI Deinze), Leon Declercqstraat 1, 9800 Deinze

- 10 december, BSMC, flyer
adres : Klein Boom, Mechelbaan 604, 2580 Putte
 
Laatst bewerkt:
jup, locatie met 2.500 vierkante meter oppervlakte. dat belooft :D
 
- 24e Pleins feux sur le Maquettisme (les fêlés), flyer op 4-5 februari 2017.
nieuw adres : SambrExpo, rue J.F. Kennedy 150/1, 6250 Roselies (in plaats van de oude locatie in Ransart)

Precies was er dit jaar voor de 1ste keer ,en hoorde zeggen dat ze moesten uitkijken voor andere locatie in 2017.
Mooie beurs , hoofdzakelijk bustes en figuren, maar natuurlijk ook alle andere... militair, vliegtuigen, auto's enz

Zeker eens een aanrader !

Bij deze , dan zien we elkaar daar zeker hé Steven , want deze beurs ga ik zeker terug bezoeken :)

En Moveleo ook , want daar zullen we naar alle waarschijnlijkheid terug een stand hebben :) (Jordi) kijkt daar normaal voor de inschrijving :)
 
Precies was er dit jaar voor de 1ste keer ,en hoor zeggen dat ze moesten uitkijken voor andere locatie in 2017.
Mooie beurs , hoofdzakelijk bustes en figuren, maar natuurlijk ook alle andere... militair, vliegtuigen, auto's enz

Zeker eens een aanrader !

Bij deze , dan zien we elkaar daar zeker hé Steven , want deze beurs ga ik zeker terug bezoeken :)

En Moveleo ook , want daar zullen we naar alle waarschijnlijkheid terug een stand hebben :) (Jordi) kijkt daar normaal voor de inschrijving :)
Inschrijven voor moveleo kan sinds dinsdag dus dat zou in orde moeten komen. Ransart heb ik nog even getwijfeld omdat het twee dagen is maar ik ben er toch voor gegaan uiteindelijk. Ben benieuwd
 
Sta je ook op de beurs met je stand Steven van IPMS Moorsele te Bissegem in 2017 ?

en ook de beurs van Mini Wheels te Lichtervelde op 12/02/2017
 
Laatst bewerkt:
IPMS moorsele doe ik zeker en miniwheels ook. ik heb nog geen bericht gekregen dat ik voor deze beurzen kon inschrijven, zal eens navragen.
 
Laatst bewerkt:
Fijn om te weten ben je dan niet aanwezig volgende week in Eindhoven. ..
 
Hey Danny, ik zal in 2016 enkel nog BSMC (Putte, 11/12/2016) meedoen als handelaar. SMC volgende week zal ik op zondag als bezoeker meepikken, ik weet dat de kost van een stand op die beurs behoorlijk hoog is en de rit naar ginder is ook vrij lang voor mij dus heb ik besloten die enkel te bezoeken.
 
update, miniwheels en bissegem werden toegevoegd.
 
Ik zal je stand weer véél kunnen bezoeken in 2017 ;)
 
Was gisteren in de sambrexpo in Roselies , vond het persoonlijk niet groter dan in Ransart , maar heb wel enkele figuren op de kop getikt , zoals platte figuren van jeronimus Bosch , en wat zag mijn oog daar op de wedstrijd het diorama met de befaamde regendruppels . Eens heeeeel goed bestudeerd .
En druk,druk,druk . Ook een groot probleem om uw auto kwijt te geraken .
 
BSMC in december is toegevoegd aan het lijstje :D
 
Net even nagekeken, Crisis 2017 gaat dit jaar ook op 4 november door. Dus pal op dezelfde dag als de Artevelde Challenge in Deinze. Was van plan om ook naar Crisis te trekken met een stand dit jaar maar dat zal dus niet lukken jammergenoeg :(
 
Na een productief gesprek met Erwin van ipms.be heb ik besloten uiteindelijk toch een stand te houden in affligem dit jaar, bij deze toegevoegd aan de kalender.
 
Goed idee, ik heb deze beurs vorig jaar ook ontdekt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan