Hoofdsponsor

Anders / onbekend Bedankt!

Hoi Mario ik veronderstel dat je nieuw lid bent dus van harte welkom enjoy the group zou ik zeggen ( heu schrijven ) , nu wat is uw specialiteit in modelbouw of ben je volledig beginnend
laat het ons weten
Groetjes
Marc
 
Hey Marc,
inderdaad ik ben nieuw op dit forum! Ik doe al modelbouw van toen ik klein was! Er zit wel een onderbreking tussen van een dertigtal jaar! Toen ik met pensioen ging, heb ik de draad terug opgenomen!
ik schilder vooral figuren: 54, 75 en 90 mm. Af en toe waag ik me aan een buste! Ik ben verzot op de periode van Napoleon! ik heb me via lectuur ook verdiept in deze man! Soms maak ik een model dat helemaal buiten de lijn ligt: een houten yacht , een locomotief, een tank! Het is een kwestie van niet vast te roesten in een branche!
ik ben ook lid sedert drie jaar van de Leuvense modelbouwclub! Hopelijk kan dit volstaan als voorstelling! Ik wens aan iedereen veel plezier in deze mooie, veelzijdige hobby!
Groetjes Mario alia Sam the eagle ( een nickname die ik kreeg tijdens een buitenlandse zending in Afghanistan) !
 
Wel beste Mario het is net of een deja vu heb net als u ben ik er een 30 jaar tussenuit geweest andere hobbys meer in het echte auto gebeuren Zolder in een race team gezeten en mountainbike meer toeristisch wel te verstaan
En ook op pensioen en terug de oude gezellige liefde van het bouwen terug gevonden , met name de automobiel
Marc
 
Jij bedankt om er bij te komen.
De periode Napoleon is zeker geweldig en hier ook de nodige lectuur en boeken met uniformen van die tijd.
Marnic is hier op het forum het slagveld van Waterloo aan het maken in schaal 1/72 .
Hoop dat je hier uw gading kan vinden.
 
Welkom op ons gezellig forum. Laat naar wat van je werkjes zien. 👍
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan