Hoofdsponsor

1/35 An Old Garage somewhere [wip]

Weet niet wat er fout was aan de eerste paal maar als ik het nu zo bekijk en een beetje spiegel aan de realiteit dan zou ik zeggen dat er een klein bord hangt aan een grote hoge paal. Tevens staat er veel op dat uithangbord, in feite te veel, om dat allemaal te lezen in één klap.
Mijn inziens zou dat bord best boven de ingang van de garage hangen of op een zijmuur richting straatkant. De naam "Coachke's" of "Coachke's Garage" daarentegen zou op het volledige bord mogen komen.

Vergelijk het met een benzinestation.
Het grote bord aan het station vermeld het merk maar niet dat je er benzine, diesel, LPG, water en lucht kan krijgen. Dat staat vermeld op andere borden.

Is enkel mijn mening hé Marc en zeker geen kritiek op jouw werk want ik vind dat dergelijke garages bouwen je heel goed af gaat.
 
Beste vrienden ik ben op een punt gekomen dat mijn dio 3/4 is afgewerkt dat wil zeggen dat het dio af is buiten de reclamepaal die moet nog wat verweerd worden en dan als laatste komt er nog iets op waar ik nu ga aan beginnen maar dat zal een ander topic moeten worden hier al een voorproefje van het dio


50479041202_db43a3d429_k.jpg


50478890181_dfecf8b6eb_k.jpg


50478890321_359689bef9_k.jpg


Zodra er iets veranderd laat ik jullie het eerste zien
Marc
 
Ik dacht dat de man met zijn voeten niet op het karretje zou liggen maar er achter, zodat hij kan bewegen ?

Beste Strop ik heb er ook veel op gelegen en inderdaad als ge u moet verplaatsen moet ge de voeten achter het karretje plaatsen maar in ( rust ) werkpositie kan je gerust uw benen op het karretje zetten ik kreeg altijd krampen als ik ze zo ver moest strekken
Bedankt voor je terecht commentaar
Marc
 
Zeg Marc, zou je niet opteren om ook een motor (ne moto) in de garage zelf te plaatsen? Al dan niet op een moto werkbank verstelbaar in de hoogte....
Je hebt een mooi dio maar de garage zelf lijkt leeg en proper.
Ik weet het, het is nog niet af maar het is maar een idee hé...
 
Hou ervan als er beweging is op een diorama wat hier duidelijk het geval is.
 
Het is nog niet af hoor ten eerste de Mercedes komt er nog bij en zit er de hele tijd om er nog iets aan toe te voegen even laten rusten nu
Marc
 
prachtig !
Buiten is het inderdaad netjes gevuld, binnen oogt wat leeg voorlopig. dat komt wel in orde.
ik zou ook je uithangbord L tussen de poort en het reclame bord positioneren, kwestie dat het niet buiten het dio steekt ivm met beschadiging als je het transporteert.
 
Ja Marc ere loopt al iets door mijn hoofd maar ik ga nog niks zeggen
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan