Hoofdsponsor

'59 corvette (geproduceerd tot 1962) AMT

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mobogirl

Guest
Dit is mijn project voor de wedstrijd de Golden Sixtees

# Een 250-pk brandstofinjectie 1959 Corvette met het 3.70:1 achteras kan van 0-tot-60 mph gaat in 7,8 seconden.
# It did the quarter mile in 15.7 seconds at 90 mph and had a top speed of 120 mph Het heeft de kwart mijl in 15,7 seconden bij 90 km / h en had een topsnelheid van 120 mph
# A 290-hp fuel-injected Corvette with the 4.11 rear axle could go from 0-to-60 mph in 6.8 seconds; from 0-to-100 mph in 15.5 seconds Een 290-pk brandstofinjectie Corvette met de 4,11 achteras kunnen gaan van 0-tot-60 km / u in 6,8 seconden; van 0-tot-100 km / u in 15,5 seconden
# It did the quarter mile in 14.9 seconds at 96 mph and had a top speed of 124 mph. Het heeft de kwart mijl in 14,9 seconden bij 96 km / h en had een topsnelheid van 124 mph.
# Road & Track described the 1959 Corvette as "a pretty package with all the speed you need and then some." Road & Track beschreven van 1959 Corvette als "een mooi pakket met alle snelheid die u nodig hebt en nog wat."

hij werd geproduceert van 1956 tot 1962.

1_101_0383.jpg

1_101_0384.jpg
 
Veel succes met de bouw.
 
hey mobo girl mooie wagen die je hier gaat bouwen. ik wil u toch even corrigeren wat betreft uw uitleg. 1 mph = 1,6 kmh. dus 90 mph word 144 kmh en 120 mph word 193 kmh. ik denk dat deze snelheden aannemelijker zijn he. wel tof dat je de moeite neemt om uw engelse teksten te vertalen.
 
hey mobo girl mooie wagen die je hier gaat bouwen. ik wil u toch even corrigeren wat betreft uw uitleg. 1 mph = 1,6 kmh. dus 90 mph word 144 kmh en 120 mph word 193 kmh. ik denk dat deze snelheden aannemelijker zijn he. wel tof dat je de moeite neemt om uw engelse teksten te vertalen.

Ja dank je en doe mijn best om het te vertalen,de uitleg komt van het plan zelf en zette ik hier bij,klopt niet zo te zien en zal eens opzoeken hoe het eigelijk moet zijn he.;)
 
Ja dank je en doe mijn best om het te vertalen,de uitleg komt van het plan zelf en zette ik hier bij,klopt niet zo te zien en zal eens opzoeken hoe het eigelijk moet zijn he.;)

Ik rekende het na en 124 km/pu is engeveer 77,5 mijl per uur.
 
Mooie kit.
Voor mij persoonlijk de mooiste Corvette ooit.
Veel bouwplezier.
 
Dit is wel een van de mooiste autootjes die ooit gemaakt is geweest, dus veel succes ermee.

Christophe
 
bedankt mannen, ga mijn best doen voor mijn eerste auto die ik hier zal bouwen
 
Hoi Liseke,

Succes met de bouw en de wedstrijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan