Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw `57 Daihatsu Midget [wip]

ik denk dat het franjes zijn om aan de voorruit te hangen van die versieringen die ze ik die landen veel gebruiken gelijk die " tok tok " wagentjes met veel kleurtjes en tierlantijntjes
Marc
 
Tok tok wie is daar? :laugh: Tuk tuk mag ook natuurlijk maar inderdaad Coachke dat zijn de franjes die in de cabine komen ik moet ze alleen nog afwerken.
 
Vind het een leuk modelletje.Ben benieuwd naar de kleur.
Marc S.
 
sorry voor de verkeerede benaming ik dacht dat ik juist was maar ok ge begrijpt wel wat ik bedoelde
 
Sorry waarvoor? We hebben het soms allemaal wel eens mis met een benaming van iets en ik maak er graag weleens een grapje ervan. Beetje humor moet ook kunnen want die is ver te zoeken tegenwoordig.
 
Een tuk tuk, ja dat is wel typisch bij dergelijke wagentjes in die landen. Veel kleurtjes gebruiken hé Ron!
 
Klopt Erwin ze zijn gek op kleurrijke patronen op hun tukkies :) Dat kan ook nog een leuk werkje gaan worden.
 
Gaat al lekker vooruit op deze manier. Ik voel ook wat kwasterig scratchwerk aankomen :)
 
De lading gemaakt uit een schuimblok. Ik ben nu bezig om enkelen laagjes verdunde houtlijm op het schuim aan het te brengen zodat het wat harder word en straks niet de verf er in trekt.

51684d4d81dbc5af592e57154874333a.jpg

ec9439e50ede2ca79b5a8dcd9087075a.jpg
 
Bedankt Erwin. Ik had eerst het idee om er een achterbankje in te maken maar na het zien van van wat echte voertuigen had ik het idee dat het bakje iets langer was. Eerlijk gezegd geen zin om een hoop werk te verrichten was dit met de lading plan B :)
 
Goed gedacht geweest en maakt het weer uniek wat ik steeds waardeer in een bouw.
 
Die lading vind ik goed gevonden.
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan