Hoofdsponsor

21ste ledendag, zaterdag 29 oktober 2022

Tegen wanneer moet je het weten voor het eten?
 
Tegen wanneer moet je het weten voor het eten?
Is geen verplichting hoor Michel.
Als je gewoon even wil binnen springen is ook goed.
Elkaar eens in het echt zien is de bedoeling en dat is er zo tof aan.
 
Deze kon ik niet laten voorbij gaan , niks zachter zoeken hoor gewoon voor de fun
Kunnen we die ook bestellen op de leden dag :LOL::LOL::LOL::LOL:

 
Zijn wel veel burgers voor Beyond. Hij zal trek moeten hebben.

Wat uiterste tijdstip van doorgeven betreft, denk dat dat vier of vijf dagen tevoren is of zoiets, misschien dat Fred dat kan navragen.
 
Is geen verplichting hoor Michel.
Als je gewoon even wil binnen springen is ook goed.
Elkaar eens in het echt zien is de bedoeling en dat is er zo tof aan.

Ah ok dan kom ik waarschijnlijk gewoon eens piepen.
 
De gasten tot nu toe heb ik hieronder in schema gezet. Schema zal verder worden bijgehouden in de openingspost.

Wat misschien nog goed is om op te merken is dat iedereen welkom is, van degene die nog nooit een kitje in elkaar heeft gezet tot de zeer ervarenen. Van de jongste tot de oudste bouwers. Of je al jaren lid bent of het forum nog maar net hebt ontdekt. Het is vooral altijd een gezellige bijeenkomst.

NAAMHAMBURGERCHEESEBURGERVEGABURGERGEEN ETEN /
NOG ONBEKEND
OVERIGE OPMERKINGEN
the_MouseX
Roy vd M.X
>NatasjaX
>KarmijnX
CoachkeX
>LilianeX
Camaro69X
>PartnerX
ErwinX
>LindaX
>UtahChappi
BeyondXM.m.v. gezondheid
>SchoonbroerX
CecileX
>PascalX
JordiCXM.m.v. hondenschool
StevenVDX
MichelX
 
Da’s een goeie Marc, het zal maar een toeval zijn.
 
daartegen ga ik wel weten of ik kan en vanaf wanneer.
helaas ,voorlopig onder voorbehoud , zonder eten
Marc
 
Ik kom ook even kijken... of ik blijf eten is nog niet zeker maar dat zal ik dan wel op tijd doorgeven.
 
Na al die tijd zullen mijn vrouw en mezelf ook langs komen om even bij te praten met een paar leden ,2 x cheesburger Menu.
 
Top Luc, echt te lang niet gezien inderdaad! Ik zet jullie namen erbij, evenals andere namen die zich onder voorbehoud hebben aangemeld.
 
Allen, ik zou graag komen maar ik ben helaas verhinderd. Ik hoop dat jullie allen een mooie dag hebben en ik zie graag de foto's voorbij komen. :-)
 
@Lucske Da's jammer Luc, maar we hebben onze werktijden helaas veelal niet onder controle.

Aan de andere kant, goed nieuws over de ledendag!

Van forumsponsor Jiver Miniatures hebben wij het prachtige bericht gekregen dat deze maar liefst vier kits doneert voor de tombola. Zij die de kunstwerken van Jiver kennen, weten welke kwaliteit het hier betreft. Hieronder enkele foto's van voorbeelden.

103d6ade-1ca2-430f-a795-f073bea3f018.jpg

e8afce6b-f279-47e8-a775-9bd6d0494ef0.jpg

f91a9853-4fba-43b5-90d6-977818f43b4b.jpg


(N.b. bovenstaand zijn willekeurige voorbeelden; in de tombola worden onbeschilderde kits ingebracht, modellen nog onbekend)

De kits van Jiver Miniatures vormen op zichzelf al een reden om mee te doen aan de tombola. Daar komt nog bij, dat Jiver recent heeft besloten geen nieuwe kits meer te produceren, wegens ingezette verlegging van de focus van Jiver Miniatures op andere activiteiten (hoewel Jimmy zelf wel zal blijven modelbouwen en figuren ontwerpen, maar dan enkel nog voor zichzelf).

De laatste exemplaren van zijn kits zullen dus deels beschikbaar worden gesteld via de tombola, deels ook verkocht worden aanstaande zaterdag/zondag tijdens IPMS in Affligem, ten slotte ook -als er nog iets resteert- tijdens de beurs in Putte 11 december. Voor die beurs komen hoe dan ook nog twee kitversies van de 2 Predator Horror Heads beschikbaar, om de verkoop in stijl te eindigen.

Wie zeker wil zijn een van de laatst verkrijgbare stukken van Jiver Miniatures te kunnen bemachtigen, wordt aangeraden dit weekend een bezoekje te nemen aan de stand van Jiver Miniatures. Voor wie de kans wil lopen voor een schijntje (de inleg van een tombola-lot) zo'n kit in handen te krijgen... grijp je kans op de ledendag!
 
Die Thorgal buste lijkt mij wel wat... zou leuk zijn mocht die er tussen zitten?? En dan nog winnen... :(
 
Gezellig @marnic, ik heb je op het lijstje gezet. Het wordt al een ouderwets leuke opkomst zo.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan