Hoofdsponsor

17de ledendag 17 Juni 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was een rustige beurs , gezellig goed kunnen bijpraten en veel prijzen gewonnen bij de tombola
Marc
 
Het was een gezellige en leuke dag, het enigste probleem is nu het wachten op de volgende ledendag.:)

Bedankt allemaal voor de leuke sfeer en gezelligheid en dank aan de vereniging van het gebouw.

Ook namens mijn vrouw.
 
het was weer een leuke ledendag.
Bedankt aan degene die aanwezig waren ;)
 
Weinig maar heel mooie werkstukken op tafel plus een gezellige sfeer wederom. tof :laugh:
 
Dank aan iedereen om deze leuke dag mogelijk te maken.
 
Het was weer alsof ze de afrit verlegd hadden, maar ik ben er toch weer geraakt. Ik had al schrik dat ik mijn modellen er niet goed meer bij ging krijgen, want ik had er vier meegebracht. Dat bleek nergens voor nodig, want de tombola was al uit de voeten gedaan en er leek maar half zoveel op de expotafel te staan als vorig jaar. Dat kwam ook omdat er een tafel extra voor de groepsbouw voorzien was, maar halflege tafels op tentoonstellingen is iets dat te mijden is; dus tegen volgend seizoen zal er extra geplakt moeten gaan worden...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Deze keer heb ik mijn portefeuille met rust gelaten, maar er waren heel wat boeiende gesprekken met onze forummers. De groepsfoto heeft binnen plaatsgevonden door het bedrukte wolkenpakket dat constant boven de kantine hing. Nu is het weer wachten tot later dit jaar.
 
Heb er weer ontzettend van genoten, blij weerzien met forumleden is altijd zalig.. Spijtig dat het weer voorbij is boys!!
Nogmaals bedankt aan het bestuur en TSA om ons weer een mooie dag te bezorgen..!!

Grtz yves,
 
Blij terugzien op onze dag , de ledendag... beschouw ik al véél langer dan vandaag als feestdag voor mij ! Wil dan ook iedereen bedanken die terug aanwezig was , en ook de mensen van TSA. Zeer was de verassing, toen in de namiddag Koekie & Catherina ons bezoekje brachten :)

Steven leuk verslagje die je maakte en tevens hartelijk bedankt voor de foto's :) Ook al stonden er niet zoveel modellen (ik zelfs GEEN) , ze waren prachtig afgewerkt ! Leuk & leerrijk waren ook de demo'tjes van Steven en Roy en de anderen die IK niet bezig zag natuurlijk, om de mensen terug iets bij te leren , bedankt mannen ;)

Beyond.. ook jij terug bedankt dat ik mee kon rijden. Straks komen de vakantie's eraan , zou zeggen , geniet ervan met volle teugen :)

Op naar de volgende ;)
 
Héhé , was nog even iets vergeten ( waarschijnlijk nog veel ;) ) , aan de jonge mannen Krutje & Camaro Z28 ... hartelijk bedankt voor jullie noeste werk met de Lotjesverkoop , jullie zijn echte VERKOPERS aan het worden :You_Rock_Emoticon:
 
Geweldige gasten , en ja we zijn die vergeten de vermelden uiteindelijk zijn ze toch leden van ons tof forum he ?
Tof gedaan mannen
Marc
 
Was inderdaad een heel leuke dag en vloog om in een paar minuten leek het wel!
Bedankt voor de foto's......was mijn camera vergeten.....

Fred
 
Was inderdaad een heel leuke dag en vloog om in een paar minuten leek het wel!
Bedankt voor de foto's......was mijn camera vergeten.....

Fred

Was ik ook vergeten , tot ik net voor de groepsfoto ontdekte dat ik hem toch bij had ... hmm, ben ik toch een pipo, maar dat wisten jullie al ^^^^^^
 
Filip das geen erg , Steven heeft de sfeer met zijn foto's goed laten zien
Daarvoor ook mijn dank
Marc
 
Het was een zeer aangename dag, maar zoals altijd vliegen de uren veel te snel voorbij...

Bedankt aan de sponsors die donaties hebben gedaan voor de tombola (die door CamaroZ28 & Krutje in recordtempo uitverkocht was ) :You_Rock_Emoticon:

Dank aan de Leden van TSA om de locatie ter beschikking te stellen, en om iedereen te voorzien van spijs en drank.

Bedankt aan de leden die aanwezig waren en de ledendag telkens weer een leuke dag maken :D

En bedankt aan de mede-moderatoren om te helpen alles in elkaar te steken :nowink:

Ik heb er van genoten :))

Tot de volgende :wavey:
 
Kan hier niet veel meer aan toevoegen behalve dat de afwezigen (weerom) ongelijk hadden.
Was heel leuk en mooie demonstraties ook.
Dank natuurlijk aan de mensen van TSA maar ook aan de dames van de forumleden die aanwezig waren en die het op hun beurt toch iets gezelliger maakten.
Kijk al uit naar de volgende !
 
Ik kon er deze keer niet bij zijn, met wat pijn in het hart...

De volgende ledendag zal ergens in oktober-november zijn neem ik aan. Ik kijk er al naar uit.

Grts,
Joost
 
Het was inderdaad weer een leuk moment ,ik kwam pas toe in de namiddag ,maar net op tijd voor de groeps foto!!! en daarna nog lekker gepraat met de leden ervaring gedeeld met erwin over Normandie gesproken Roy intensief zien klussen aan wat bedoeld was 1 spiegel maar uitliep tot meer dan, fredje aan de zeppelin ,Tiger maakte een bezemstuk voor boompjes ...altijd tof zo een ledendag ,koopspookje was er ook weer!!!!
 
Ziet er daar heel geslaagd uit,

Jammer maar ik moest 'weeral' werken:@
Zal in de toekomst toch wel een keer op een vrije dag vallen en anders moet ik maar eens verlof nemen zodat ik ook eens enkele leden persoonlijk kan ontmoeten.

Grtz.

Luc8)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan