Hoofdsponsor

1/35 11CV Citroën Traction Avant. (Tamiya) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie woorden in harde tijden vrienden. Ik kan ze wel gebruiken, maar ik heb toch nieuwe moed gevonden om een tweede te bestellen.
Daarvan zal ik jullie een topic besparen, maar ik zal zeker de eindresultaten laten zien.
 
Ik kan dat gevoel GUnit als het op het laatst mis gaat door iets onverklaarbaars :(

Ik vraag me af wat voor een verf je heb gebruikt en of de lak goed beschermd was door een vernislaag? (ik probeer altijd de oplossing te vinden of oorzaak)

Om nu gelijk een nieuwe kit aan te schaffen :O kan je de body niet los halen en deze in een Biotex vloeibaar badje leggen , dit werkt uitstekend met Tamiya Acryl
En anders Mr Muscle.

Ron
 
Heb je white spirit gebruikt?
Dat heet bij ons hier in Holland Thinner. Dat is een solvent. Dat lost echt alles op, net als acceton.

Echt hoor, niet doen.

Wel balen zeg. Maar zoals je zegt, gewoon overnieuw.
Wist je dat je zo wel een scratschbouwer aan het worden bent. :laugh: Daar gebeurt dit wel vaker. Die beginnen gewoon opnieuw. ;) Net als jou nu.
 
Ik ben niet zeker van wat je hier verteld, Rik.
White Spirit is eerder een ontvetter in mijn ogen dan een tinner. Het is volgens mij veel minder agressief.

Wie kan ons uit ons lijden verlossen en eens de verschillende soorten tinners, en andere gebruikte gevaarlijke spullen uitleggen? (misschien best in een nieuw topic)
 
Heb je white spirit gebruikt?
Dat heet bij ons hier in Holland Thinner. Dat is een solvent. Dat lost echt alles op, net als acceton.

Uh Rik heb je boven een fles thinner gehangen met je neus :laugh::laugh::laugh:

White Spirit is gewoon een schonere versie van wasbenzine en heeft absoluut niets met thinner te maken en ik heb die aanduiding ook nooit gezien gezien op een fles wasbenzine.

Terpetine e.d. daar zie je weleens de aanduiding thinner op staan.

Ron
 
White spirit is inderdaad absoluut niet aggressief en ik heb het steeds gebruikt om pig's vast te zetten op mijn pantsers.
Bovendien is de geurloze nog minder vettig ook. Het moet aan de Revell Aqua te wijten zijn, en dan meerbepaald het zwart, want bij de andere kleuren houdt de verf zich prima.

GUnit.
 
Ja G dat is echt heel jammer. Uw TA zag er anders
prachtig uit. Ge kunt hem misschien later nog in
een andere dio gebruiken en wegsteken onder een zeil.
Veel succes met de TA2 :)
 
Hallo Djs, ik vrees dat mijn TA niet meer voor een diorama in aanmerking komt, maar dat verhaal is te gruwelijk voor woorden.
Zaak is dat ik deze fout waarschijnlijk geen tweede keer ga maken en dat mijn tweede TA daardoor wel zal lukken.
Er verrijst een nieuwe, zoveel is zeker, ik ben helemaal verslingerd aan dit model, én aan de kit, hoe raar dat ook moge klinken na de gebeurtenis.
 
Amen,....en veel geluk bij de bouw van de nieuwe TA.:wacko::wub:;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan