Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk het wel Steven want is al even geleden.Deze had je in het artilleriemuseum in Brasschaat gekocht, is het niet, Pascal?
Ja ,en ik moet zeggen dat de details fantastisch zijn tot nu.Er zit toch blijkbaar verschil tussen onze beide kits want ik zie andere nummering alsook bij jouw andere onderdelen.

Hij ligt hier al een tijdje omdat ik op zoek was naar een unimog 406 maar die bestaat niet in 1/35.
De unimog 404s had ik gezien in 1/35 maar de prijs was wat hoog naar mijn idee.
Bedankt Silenoz en ben er intussen uit.AK heeft een 404S voor rond de 36€ (https://www.scalemates.com/kits/ak-interactive-ak35506-unimog-404-s--1467226)
En verder een resinmodel van de 416 uit Argentinie (Napalm models), met het meer ronde motordeksel.

Ik heb het stuk geschilderd zoals hij in het museum van Brasschaat stond Erwin.Wel kleurrijk kanon met al die rode (typisch Belgisch ??) handgrepen.
Q: Ik heb op het plan opgemerkt dat sommige onderdelen "brass" dus brons of koper moeten geschilderd worden. Hadden de Belgische stukken dit nog of werden deze dan rood geschilderd?