Hoofdsponsor

1/48 CH-46D Sea Knight

Bedankt voor de leuke reacties. De Seaking dateert volgens mij van net voor mijn intrede bij dit forum, maar een volledig verslag is te vinden op https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?t=27448&f=1. Die kreeg ook 1 Eduard setje. Wel een waarschuwing, ik had toen een heel andere tafel voor de overzichtsfoto. Om een indruk te geven hoe lang dat geleden is:

ik vermoed dat ik voor de juiste adaptatie zowel decals als onderdelen zou moeten bestellen. Ik heb echter nog nooit enige bestelling online uitgevoerd, zelfs niet eens iets besteld in een winkel; om nu vanalles bij mekaar te gaan zoeken is me nogal avontuurlijk... Toch bedankt voor de link, misschien dat ik toch nog de moed vat. Het was ook al een hele stap om met de airbrush te beginnen een maand geleden, maar ik heb het toch gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Pascal, waren dat geen Chinooks?
Inderdaad Erwin.
Volledig eens met wat mijn voorgangers schrijven Steven.
Prachtig toestel geworden.
Knap hoe je steeds weer alle info bijeen zoekt en het nodige aanschaft om het zo accuraat als mogelijk te maken.
Intussen al een mooi verzameling in je vitrine kast.
 
Some stunning work again Steven, most enjoyable.
 
Heb niets toe te voegen aan de commentaar van de collega's. Prachtig model. Top !!!
 
Chinook of Seaknight, eerlijk gezegd vind ik het onderscheid tussen de twee vallen onder de noemer "muggenziften", hoe je het ook bekijkt het is hetzelfde toestel met andere "opties".
Maar ik vind dit een fantastisch geslaagd model...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan