Hoofdsponsor

1/35 DUSTbuster [DONE]

Weer een mooie creatie van "Ron " zou ik zeggen
Marc
 
Mooi. De onderste delen zou ik wel iets minder glans geven zoals de assen bv.
 
Wat je ook besluit om er mee te doen, het is sowieso een pracht model geworden Ron.
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken...

Mark
 
Bedankt mannen.

Morgen eens even zoeken naar iets wat ik al een lange tijd heb liggen speciaal voor dit model en dan hopen dat Dusty erop past, en anders hebben we plan B nog :)
 
Zo het eerste element voor het ondergrondje staat in de steigers, wat is het 8) misschien dat sommigen diehards in het game wereldje het al zullen herkennen :)

DSC_0166.jpg
 
Uh nee niet echt Michel :)
Maar dit plan is helaas al van tafel en er word nu aan een plan gewerkt dat als alles goed uitpakt stukken beter werkt dan die twee staal constructies die ik nu heb, en die kwamen uit het spel Borderlands trouwens waarop ook mijn nieuwe idee word uitgevoerd.
 
Ik zie dat ik een update vergeten ben, ach maak niet uit :-)

Vandaag de laatste golfplaten gelegd en moest er nog een paar bijmaken kwam er net een paar tekort :)
Ik heb nu een betere indruk hoe het gebouwtje zal worden met de kleurtjes, vind het wel grappig maar vind het niet echt werken dus alles nog wat donkerder maken aan kleuren.

DSC_0228.jpg

DSC_0229.jpg
 
Is toch reeds een mooie basis hoor, en met jouw kunnen zal dit wel weer een pareltje worden ;)

Enkele washes en pigmenten erover en alles zal al wat meer naar elkaar toe groeien...
 
Valt weinig op te zeggen Ron. Wat kleurtjes en wat poedertjes... gaat helemaal goed komen.

Mark
 
Ziet er inderdaad al goed uit en met wat pigment of washe's komt dit zeker slim.
Kan het zijn dat een deel van de golfplaten met hun ribbels horizontaal lopen in plaats van verticaal? (ik bedoel dan deze op het dak.)
Normaal liggen deze toch steeds verticaal zodat het regenwater er kan af lopen.
 
Bedankt mannen.

Ja er moet nog wel het nodige aan gedaan worden en zeker wat roest (denk ik) maar pigmenten.... daar doe ik eigenlijk heel weinig tot niets mee.

Buzzy i weet hoe golfplaten horen te liggen ik kijk er dagelijks tegenaan :) maar we zitten nu in het S-F stukje van het forum, dus geen vaste regels over hoe iets moet.
 
Misschien is er zelfs helemaal geen regen? Dus moet het water ook niet weglopen? Een groot voordeel van SF, helemaal mijn ding.
 
Helemaal gelijk MrArtex daar had ik niet eens aan gedacht :)
 
Ondertussen weer een stukje verder.
Ik heb wat houtstructuur en beton aangebracht en wat buisen.

UIteraard het meeste nog een dryfit ;)

DSC_0278.jpg

DSC_0279.jpg

DSC_0280.jpg
 
Gaaf,leuk die verschillende kleuren.
 
Bedankt mannen.

Ja er moet nog wel het nodige aan gedaan worden en zeker wat roest (denk ik) maar pigmenten.... daar doe ik eigenlijk heel weinig tot niets mee.

Buzzy i weet hoe golfplaten horen te liggen ik kijk er dagelijks tegenaan :) maar we zitten nu in het S-F stukje van het forum, dus geen vaste regels over hoe iets moet.

Wat ook wel eens het patroon kan breken is dat de bevestiging van een van die platen is los gekomen zodat die ene diagonaal (dus schuin) tussen de anderen hangt.
 
Mooie stap verder man.
Dat van die golfplaten was gewoon iets wat me op viel hoor, totaal geen critiek.
Prachtig bouwwerk al.
Je houtstruktuur is ook goed gedaan. Is deze ingekerfd met een scherp voorwerp of zo?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan