Hoofdsponsor

1/32 X-15 special hobby

ERVARING
Gemiddeld
BOUWWIJZE
Out of the box / scratch
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
Afgerond
COMMENTAREN
Altijd bereid om te leren

lox665

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2012
Berichten
322
Het is een tijdje geleden dat ik nog iets heb bijgedragen aan dit forum. Ik was het eerlijk gezegd ook deels vergeten, maar ik ben wel nog actief in de hobby. Ik kwam toevallig terug op dit forum terecht dus ik dacht ik toon even mijn meest recente bouw.
Het is de X-15 van special hobby, schaal 1/32. Geen detail sets maar wel een deel scratch. Indien gewenst kan ik wat fotos posten van de bouw maar voorlopig zal ik de eindfoto's aan jullie tonen. Deze zwarte pijl is een 50cm lang.

Dus bij deze
IMG_3378.jpgIMG_3379.jpgIMG_3377.jpgIMG_3372.jpgIMG_2937.jpgIMG_3375.jpg
 
Indrukwekkend, ik kan niet anders zeggen.

Persoonlijk had ik de verschillen in paneeltint nét iets gematigder gedaan, tenzij ik foto's van het tegendeel was tegengekomen. Maar ik begrijp je keuze om het wat aan te zetten, vanuit artistiek perspectief.

Grote complimenten. En welkom terug op het forum.
 
Dat is een model dat ik nog nooit heb gezien, speciaal....
En nog mooi afgewerkt ook :cool:
Ben wel benieuwd naar foto's van de scratsh werken, dat is altijd leerrijk :winking:
 
heerlijk , en knap gedaan
Wel een indrukwekkende machine
Marc
 
Meesterwerkje is dit in mijn ogen.
Hoop meer van u te zien want is de moeite.
 
Prachtig model, kan je met uitpakken.
Vind de verschillende kleuren op de panelen zeker een pluspunt.
 
Gewoon geweldig!!! Ik droom van deze. Hoe heb je het schilderwerk en het verweren aangepakt? Welke precieze kleuren gebruik je hiervoor? Echt een kunstwerk. Hoe krijg je dat subtiele streepeffect bij enkele panelen tegen de staart?
 
Zeer impressionant model , vind die kleurverschillen zeer geslaagd , een bouwverslag had mooi geweest

Greetzzzz Modest.
 
Jets is niet echt mijn ding maar mooi is en blijft mooi.

Prachtig schilderwerk en heel mooie details.

Grtz.

Luc :cool:
 
Prachtig... heel mooi gespoten en verweerd. Die ringen op de tanks van de preshadow vind ik minder, maar dat is persoonlijk.

@Lucske dit is geen jet, maar eerder een bestuurde raket (of ook een raketvliegtuig genoemd)
 
Sowieso de grootvader van een paar generaties vliegtuigen (die geprofiteerd hebben van de opgedane kennis in deze testvluchten...)
 
@Lucske dit is geen jet, maar eerder een bestuurde raket (of ook een raketvliegtuig genoemd)

Dat bewijst dus mijn stelling dat ik er niet veel van weet, ik zag het verschil niet tussen een raketmotor en een straalmotor :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Heb nog eens goed gekeken naar zijn kont en het lijkt idd wat op de kont van een V2.

Grtz.

Luc:cool:
 
Indrukwekkend resultaat. Een pracht van een model.
Spijtig dat je geen gedetailleerd bouwverslag hebt gemaakt. Bijkomende foto's zijn dus meer dan welkom.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan