Hoofdsponsor

Webshop tijdelijk offline wegens upgrade

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Hey iedereen, wegens het groeiende success van de website wordt ik gedwongen door de hosting van de site om naar een dedicated server te verhuizen (blijkbaar wordt de site steeds meer bezocht en kan de server het niet meer aan). Daarom zal de webshop tijdelijk offline zijn tot de data naar de nieuwe server is verhuisd. Mijn excuses voor het ongemak. Als je zaken had willen bestellen, stuur me een berichtje via het forum dan kijk ik om je bestelling zo af te ronden.

Steven.
 
Dit is zeer goed nieuws dat de shop aan het groeien is hij mag trouwens gezien worden na de verhuis zal waarschijnlijk alles als tevoren zijn???😉
 
eigenlijk is dat positief hé ;)
 
Alles zou moeten blijven zoals voorheen Danny. Het is inderdaad goed nieuws, hoewel ik dit niet verwacht had ben ik na de beurzen van het voorjaar toch goed blijven verkopen via de webwinkel, tot een ganse hobbyzone set die ik naar Amerika heb verstuurd toe!
 
Ok iedereen de site zou weer beschikbaar moeten zijn. Als je problemen ondervindt laat het me zeker weten! Bedankt voor jullie geduld :)
 
Hey Steven, ik heb net geprobeerd om erop te gaan maar dit lukt nog niet.

Dit bericht verschijnt:

Capture.jpg
 
Klopt, was net op de hoogte gebracht van de provider. Zucht. Ik hoop dat ik dit snel kan oplossen, vrij vervelend. Blijkbaar wordt mijn website aangevallen door een botnet dat duizenden pagina's tegelijk probeert te openen waardoor de server in safety mode gaat. Even geduld aub..
 
Ondertussen staat hij weer online :) Er is redelijk wat werk gekropen in het blokkeren van allerhande, maar dat moet vermijden dat de site in de toekomst nog offline gaat door dit soort toestanden. Dit is vast 1 van de nadelen van succes. Maar goed, alweer een les bijgeleerd!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan