Hoofdsponsor

1/10 Waffen SS Ardennen 1944 Nr II [wip]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.443
Ben ondertussen ook aan deze begonnen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Erg mooie gelaatskleuren al Jan. De helm vind ik subliem en dat in dit stadium !
 
Knap kopke, de cold look is naar mijn gevoel duidelijk aanwezig.
 
Super mooie start jan ook voor deze zetten we er een stoeltje der bij 😉
 
Mooie begin van baard ook maar beetje groenig? Kan aan foto/flits liggen natuurlijk.
 
zet me er ook bij huidskleur en helm vind ik heel mooi gedaan grt Pascal
 
Bedankt, heb een poging gewaagd en denk dat de basis voor de figuur af is.
als referentie heb ik de nieuwe kleuren set van scale 75 gebruikt, de set vind ik bruikbaar al heb ik enkele kleuren toegevoegd uit mijn eigen stock.

De vest bestaat echt heb zelfs enkele voorbeelden, kleurnuances zullen er altijd zijn en daar wil ik me ook niet op vastpinnen of er eindeloze discussies over voeren. Persoonlijk heb ik er al mijn bedenken bij dat op diorama's er weinig kleurverschil zit tussen de onderlinge uniformen van soldaten van de zelfde eenheid. "buiten voor propaganda foto's of parades ziet de realiteit er anders uit".

Zeg maar wat je er van denkt.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Waar heb je deze buste van Jan ? Dit is verdorie een mooie en je hebt 'm machtig mooi afgewerkt met die levendige, mekaar versterkende kleuren, hij mag bij mij in de vitrine als je geen plek meer zou hebben !
 
Is een oudere buste van Young German Waffen SS Ardennen 1944 (II) YM1810 serienummer.
Heb enkel het kleuren schema verandert.
 
blij dat ik weer werk van uw hand zie Jan en deze vind ik mooier als de vorige (smaak he).
om dit niveau te halen heb ik nog een lange weg te gaan grt Pascal
 
Hey,

Meer of goed gekeurd, ....man man man;)
Kledij ging Indd vervagen en slijten, ik heb een foto van allemaal dezelfde wehrmachtvesten, je zou eens moeten zien welke verschillend daar inzitten....
Heel goed gedaan, hoewel ik persoonlijk vind dat de 'schildjes' op de zijkanten van de helm wat klein zijn, of het is mijn gedacht natuurlijk....., ik dacht dat ze groter waren....:)
 
Bedankt voor de info Jan, ik heb nog wel een reeks bustes maar deze kan er nog wel bij, we gaan op jacht !
 
Mooie kleuren, strak werk. Wat is de schaal eigenlijk van deze buste?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan