Hoofdsponsor

Anders / onbekend "Voorlopige titel" Science Fiction Aircraft Carrier Shinano (Hasegawa 1/450)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrArtex

Well-known member
Registered
Lid geworden
23 jan 2014
Berichten
2.896
"Voorlopige titel" Science Fiction Aircraft Carrier Shinano (Hasegawa 1/450)

Nieuw project opgestart waarvoor nog geen naam verzonnen is.

Het lijdend voorwerp in dit diorama is het vliegdekschip Shinano van Hasegawa schaal 1/450. Enig onderzoek leerde me dat dit een doos van de jaren 1970's is. Al bij al valt de pasvorm nog redelijk goed mee, ik heb al erger meegemaakt.

Het doel (zoals het in m'n gedachten zit maar het zal wel weer een eigen leven gaan leiden) is de carrier te bouwen maar in plaats van in 1944 getorpedeerd te zijn geweest zijn de toenmalige ruziemakers van dienst er, met de hulp van buitenaards leven, in geslaagd om de wereld te vernietigen. Hier en daar overleven enkele groepen mensen (uiteraard weer à la Mad Max) en de carrier ligt nu op droog land. Niets is meer zoals het was en zee en land hebben een andere plaats gekregen op de wereldbol.

De carrier doet nu dienst als stad voor een groep mensen die proberen te overleven en ze hebben wat van de buitenaardse technologie gebruikt in het dagelijkse leven. Zal hier en daar te zien zijn op de carrier.

Vreemd project: uiteraard
Zal het verlopen zoals ik wil: absoluut niet
Zal het het bekijken waard zijn: zullen we gaandeweg te weten komen

By the way: de inspiratie is gekomen na het zien van deze tekening.

attachment.jpg


De doos met inhoud.

attachment.jpg
 
Ziet er een mooi project uit, ga ik zeker volgen.
 
Als je de Shinano zou bouwen zoals deze op de tekening zal dat al een heel project zijn denk ik. Vind die tekening best wel iets hebben.
 
Dit ziet er een zeer interessant project uit en zeker dat je het gaat neerzetten zoals op de eerste foto...😉
 
Zou er zelfs al een titel voor hebben "Marooned in Time" - Gestrand in de tijd.
 
Qua titel zal het nog wat afwachten worden, eerst het project zien af te werken. Momenteel is m'n werktafel een complete chaos en er is niet veel beterschap in zicht op dat gebied wegens experimenteren.

Experimenteren met alien-technologie (aan de voorkant van de carrier) om er toch een eigen stempel op te kunnen drukken.

attachment.jpg
 
Succes ,en laat je maar eens helemaal gaan Alain ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan