Hoofdsponsor

1/72 Vignette: Panzerjager IV/L70 near Potteau [DONE]

Beyond

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
12.020
Voor deze Jagdpanzer IV heb ik een ondergrondje gemaakt. Iets heel simpel, enkel om de tank op te zetten, dus geen figuurtjes er bij -nono-

Ik kan momenteel enkel wat foto's tonen van de start, de eindfoto's zullen voor na de Artevelde Challenge zijn omdat ik daar de vignette als eerste wil tonen aan het publiek. Kwestie van de spanning er een beetje in te houden voor diegenen die afkomen :P

Maar dit is een beetje de opzet:
attachment.jpg

Dit ondergrondje heb ik gebruikt als eerbetoon aan de Revell (ex Matshbox) kit, van dewelke ik onderdelen gebruikt heb om de oude, beschadigde Jagdpanzer terug nieuw leven in te blazen. Uiteindelijk is er niet zo veel meer van te zien, maar het staat er toch op :)

attachment.jpg

De ruine werd mij geschonken door Camaro69, en daar deze plaats in neemt tussen mijn stash had ik besloten om deze te gebruiken. Op die manier dacht ik wat plaats te kunnen maken om een andere doos te kunnen wegsteken, maar er zitten er wel twee in zeker :@ :D
Maar kom, intussen is er toch al één van gebruikt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ola , zal zeker een meerwaarde zijn...knap ondergrondje voor de Jagdpanzer.
Nu nog wat plezier met de schilderwerken en je bent er :)
 
Het ondergrondje is intussen ook al afgewerkt hoor :8
Maar voor de spanning nog geen eindfoto's ;)
 
Hela, kom op met die foto's ....martel ons niet ,tonen die foto's ;)

We zijn benieuwd hoor !
 
Haha, ik wist het dat je iets achterhield voor de AC15. We zullen de trofeeën alvast opblinken. :usaribbon:
 
het is toch een deugnietje, zomaar foto's achterhouden :eek:
 
Hela, kom op met die foto's ....martel ons niet ,tonen die foto's ;)

We zijn benieuwd hoor !

-nono- :P

Haha, ik wist het dat je iets achterhield voor de AC15. We zullen de trofeeën alvast opblinken. :usaribbon:

Hola hola, eerst de beer nog schieten alvorens ik het vel kan verkopen hé ;)
Maar toch leuk om weten dat jij al denkt dat het een kanshebber kan/zal zijn ;)

het is toch een deugnietje, zomaar foto's achterhouden :eek:

Wie? Ikke?? :nowink: :wiggle:
 
wacht maar, wij gaan ons commentaar eens achterhouden... neh ;-)
 
Enkele virtuele opmerkingen dan.

Misschien kun je overwegen enige modder toe te voegen aan het rondslingerende Hetzer-wiel. Een wash over de houten delen behoort ook tot de mogelijkheden he. Verder misschien wat gras toevoegen.
 
Bedankt Roy, slechts één iets van wat je vermeld is niet gebruikt of er op geplaatst.
Maar wat nu juist hé?? :))
Troost jullie makkers, nog maar een paar keer slapen en ik gooi de foto's op het forum :)
 
Eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd naar de foto's :P;)
 
Nog enkele foto's van het project tijdens de laatste bouwfase :

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan