Hoofdsponsor

1/24 Toyota Celica 1600GT [!]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.

Churchill

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
1.003
Hoi allemaal,

Dit is zeker niet iets wat jullie verwachten van mij, maar ik ga eens proberen voor een racewagen te maken.
Het is gewoon een proefproject dus verwacht er maar niet te veel van ;)
Het is eigenlijk gewoon voor de spuittechnieken onder de knie te krijgen, want die zijn hier toch heel anders als bij de militairevoertuigen.

Ik ben gekozen voor een beetje jeugdsentiment, dit was in de tijd toch een fraai bakske :)

ToyotaCelica1600GT1972NipponHasegawaHR7.jpg

002.jpg
001.jpg

Cheers,
André
 
Nou zeg André dat is echt een verrassing zeg om dit van jou te mogen volgen.Meteen ook een mooie ook.Ik nam alvast een stoeltje om bij te schuiven,veel suces hiermee
 
Leuk project André en inderdaad een andere stijl dan we van je gewend zijn.

Succes met de bouw,

Fred
 
leuke kit.Op een ander forum heeft crazy richard ook zo eene gemaakt,als ik me nie vergis.Mss kunt ge daar wat inspiratie uit putten?

Alvat veel suc6 gewenst
 
@ Bedankt Doomwad, leuk dan je volgt :)

@ Pascal laten we hopen dat het een beetje plezierig zal zijn ;)

@ Fred een mens moet eens veranderen hé.

@ Capoentje en op welk forum is dit??

Cheers,
André
 
Leuke auto.
Ben benieuwd.
 
had blijkbaar wat te vlug gekeken.Het was een nissan skyline ht 2000 gt-es '77 model dat hij gemaakt had.Trok goed op jou kit.
 
Camaro ik ben zelf ook zeer benieuwd, maar stel er u maar niet te veel van voor het is echt "just for fun"

Cheers,
André
 
Laatst bewerkt:
Camaro ik ben zelf ook zeer benieuwd, maar stel er u maar niet te veel van voor het echt "just for fun"

Cheers,
André

Daar doen we het toch allemaal voor: de fun bedoel ik dan...
 
Mooi modelleke om te maken, kheb er zelf ook nog een bouwdoosje of 3 staan van dit model. En nog één in de garage schaal 1/1 dat al een projekt geworden is van 20 jaar.
Maakt er maar een mooie van , succes met de bouw.
 
Hey André,

Hoe zit met de bouw? Ben nieuwsgierig.

Chris
 
Was in de tijd een fraai bakske, maar nu nog hoor. Ne 1/1 zou niet misstaan in mijn garage.
Leuke doos om te maken.
Ook benieuwd naar meer.
 
Hoi Chris,

Leuk je hier tegen te komen.
Mijn bakske is meer iets voor tussendoor als het mili. tegen steekt ;)

Cheers,
André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan