Hoofdsponsor

test naamplaatje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

maerlandt

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 sep 2012
Berichten
1.104
heb hier wat liggen zoeken om zelf een naamplaatje te maken.:dry:
had nog wat overschotten van een luxaflex en heb de afgeknipte stukken bewaard. :$
attachment.jpg
deze wil ik gebruiken om op een klein dio'tje te zetten.
eerst heb ik met potlood de letters er opgezet.
attachment.jpg
daarna ben ik met zwart van humbrol ( mat) over gans het plaatje gegaan.
attachment.jpg
heb het zeker 3 maal opnieuw moeten doen om het een goede deklaag te bekrijgen.
als alles droog was heb ik met grafietpoeder het ganse plaatje ingesmeerd en laten drogen.
en dan op het laatst de letters erin gekrast.
attachment.jpg
en nu nog wat afwerking.;)

grt nicolas
 
is al wel een mooi resultaat...Nicolas...ik heb dit jaar zo een graveermachientje gaan halen bij de lidll...goedkoop ...3 jaar garantie..en werkt perfekt...zitten verschillende graveerstiften in en je kan bijna op alles graveren...
Maar nogmaals ...vind het al een goed resultaat...;);)
 
Heel interessant een naamplaatjes laten drukken is ook niet zo goedkoop:dry: dus deze blijf ik zeker volgen,je werk voorzien van een mooi naamplaatje is even belangrijk als het schilder en plakwerk!!!;)
 
Heel interessant een naamplaatjes laten drukken is ook niet zo goedkoop:dry: dus deze blijf ik zeker volgen,je werk voorzien van een mooi naamplaatje is even belangrijk als het schilder en plakwerk!!!;)
Dit is absoluut waar Danny...het plaatje op een model...geeft weer een heel andere dimensie..ik noem het museumlook.....:)
Maar onze sponser Stijn...doet dat ook denk ik graveren...mischien toch eens horen...vind Stijn zijn prijzen altijd meer dan behoorlijk....:)
 
Ik hoop dat het de bedoeling is dat er een h teveel staat in de Engelse tekst... Ik heb onlangs ook zelf een naamplaatje gemaakt, uit metaalfolie.

attachment.jpg

attachment.jpg

Het heeft niet dezelfde precisie als een machinaal gemaakt plaatje maar je kan er beter een persoonlijke toets aan geven.
 
Lap Steven je hebt gelijk! " after"heb ik inderdaad verkeerd geschreven!
Bedankt kerel, had het niet gezien.:O
Opnieuw maken dus! :)
Grt Nicolas
 
Oei, nog een luxaflex kapot snijden dan?
 
Het zijn overschotjes van aan de zijkanten. ;)

Grt Nicolas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan