Hoofdsponsor

1/24 Subaru Impreza S5 Snijers @ Condroz-Huy 2008

Schaal 1/24 - 1/25

Rebelish

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 jan 2015
Berichten
336
Van deze heb ik te weinig foto's om er een bouwverslag van te maken. dus zet ik hem maar hier.
Zoals de titel het zegt het is een Subaru Impreza S5 WRC, Waarmee Patrick Snijers mee deelnam aan de Rallye Du Condroz-Huy in 2008.
De laatse rally van het Belgisch Kampioenschap. Helaas eindigde Snijers maar op de 4de plaats.
Maar het blijft een toffe wagen vind ik persoonlijk.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Zoals je ziet er zijn foto's met lichtbak en met zonder.
Bij deze heb ik een speciaalke gedaan. de lichtbak is demonteerbaar aan de hand van kleine supermagneten.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
ook deze is weer knap gedaan.
Leuk gevonden met die magneet
 
Vette bak geworden.
Tof idee met die magneten.
 
Knap gevonden met die magneetjes verder knappe build en zeker knappe wagen
Ik ga nu iets raar vertellen als gewone wagen is die impreza aarts lelijk , maar als je hem dan als sportwagen bekijkt is het een geweldige wagen want een mooi model is het niet , maar ik vind hem monsterlijk en indrukwekkend zeker de sound van de boxer motor is speciaal en apart zeker de getunede versies , je herkent het lawaai van ver dat er eentje op komst is
Knappe bouw
Grt
Marc
 
Haha ja coachke ieder zen smaak. ik vind ze super kwa looks. ale de GTT / WRX en STI reeks hé ( grote spoiler etc... )
Ik ben super fan van Impreza's. is toch een wagen die ooit in de toekomst aangekocht zal worden. maar dan gaat de voorkeur toch naar een Blobeye versie.
 
Hoi versta me niet verkeerd he bekijk hem als gewone wagen toch lelijk he , maar als wrx versie ENOOORM is ook 1 van mijn favorieten hoor samen met de Mitsubishi evolution prachtige wagens in die versie wel hoor
Marc
 
ik begrijp je niet verkeerd hoor. we zitten op dezelfde lijn.
Als je een impreza wilt kopen dan vind ik persoonlijk moet je meteen het topmodel kopen ipv de standaard versie.
 
Knappe opwaardering :D

Het was mij hier al opgevallen dat je deze wagen mooi vindt :laugh: ;)
 
Ach geen bouwverslag , kan eens gebeuren hé .... je hebt er toch héél mooi model van gemaakt hoor ! :)
 
Is weer een mooi strak gebouwd model.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan