Hoofdsponsor

styrodur plaat op verschillende diktes

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Dag iedereen,

Ik ben ook aan het kijken om de plaat op dunnere diktes aan te bieden op vraag van verschillende mensen. De afmeting van de plaat zal dan wel kleiner zijn, maar er zullen meerdere plaatjes in een pakket zitten. Deze zal dan wel geen lichte textuur meer hebben maar dat kan steeds door de bouwer naar believen aangebracht worden dan. Ik ben blij aan te kondigen dat ik reeds plaatjes in de aanbieding heb nu die 1cm dik zijn (half zo dik als de originele platen).

Zelf heb ik met deze plaatjes enkele voorbeeldjes gemaakt van muurtjes en dergelijke. Een voorbeeld hiervan vind je hieronder:
SGodENP.jpg
3Mm6UBg.jpg
ivzHcR3.jpg

Indien jullie dit nog niet wisten kan je de plaat makkelijk bewerken met een proxxon warmte draad snijder: http://www.proxxon.com/en/micromot/27082.php
er bestaat ook een desktop toestel maar dat is iets duurder.

Als je nog niet op de hoogte zou zijn van wat je kan doen met styrodur dan nodig ik je graag uit even de foto's te bekijken van Alexander Ter Meulen die mij toestemming gaf om ze als voorbeeld op de webshop te plaatsen:

gk7Y0l1.jpg
MTHVDrv.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben blij dat de styrodur platen net op tijd geleverd werden (gisteren) en dat ik de tijd had om er enkele te maken voor de beurs van morgen. Je kan ze ook weer op de webshop bestellen.

Ik heb ook even de tijd genomen om plaatjes te maken die de helft in dikte zijn van de platen die ik eerst had, namelijk 1cm. Deze hebben ook een gladde kant (verkregen bij het doormidden snijden). De afmeting is iets kleiner maar er zitten 2 plaatjes in een pakket.

t9iq4pQ.jpg
 
leuk :D weer een interessant artikel in je shop
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan